Wiem, że temat wałkowany wiele razy, ale ciągle mam parę wątpliwości. Czy mając Golfa CL, z licznikiem na dwie kostki z obrotomierzem i elektronicznym zegarkiem mogę włożyć licznik z MFA (+ manetka - wiadomo) i będzie to pasowało P&P? Czy będzie to miało wszystkie funkcje? Nie trzeba zamieniać linki w skrzyni na impulsator itd.? Tyle co wiem, to że żeby coś pokazywało trzeba pociągnąć do licznika wężyk z podciśnieniem i skombinować czujnik temperatury. I co dalej? Ponoć w liczniku z MFA jest czujnik halla i parę innych dziwnych rzeczy, jak to się ma do licznika zwykłego? Czy ewentualnie da się poskładać z tych dwóch jeden licznik i będzie to działało?
Pozdr.
Adam
Zamiana licznika na MFA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Radzio0018
- Użytkownik
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
- Lokalizacja: Kęty
Zamiana licznika na MFA
Pewnie dałoby się poskładać z 2 liczników 1 bo czujnik o którym piszesz jest wymienny , ale moim zdaniem szkoda się z tym bawić ... Kup sobie licznik z MFA na 2 kości i w razie czego przełożysz swój prędkościomierz aby mieć ten sam przebieg i żeby nie przekłamywał prędkości a impulsatora nie potrzebujesz bo w Mk2 tylko Digifiz nie posiadał linki ...
Do spalania potrzebujesz wspomniany wężyk z podciśnieniem , do temp oleju potrzebujesz czujnik , który dostaniesz w ASO (warto tam kupić bo zamienniki są nie pewne) , a co do temp otoczenia to musisz poszukać czujnik temp zewnętrznej , ale z racji że nie jest zbyt często na aukcjach to warto poszukać licznika właśnie z owymi czujnikami ponieważ zdarzają się takie komplety i możliwe że będziesz miał razem z tym manetkę oraz gotowe wiązki ...
Co do samej wiązki licznika , ja przerabiałem tylko wiązkę z licznika na 1 kość , ale zakładam że też nie będziesz miał jej przystosowanej ... Btw który rok golfa ?
Tutaj masz link do schematu wtyczek licznika viewtopic.php?t=1329&start=0 ... Sprawdź ile w swoich wtykach masz kabelków a ile w razie czego brakuje ...
Wiązka manetki to jeszcze inna sprawa , na razie daj znać co uda Ci się zakupić a co trzeba dorobić
Do spalania potrzebujesz wspomniany wężyk z podciśnieniem , do temp oleju potrzebujesz czujnik , który dostaniesz w ASO (warto tam kupić bo zamienniki są nie pewne) , a co do temp otoczenia to musisz poszukać czujnik temp zewnętrznej , ale z racji że nie jest zbyt często na aukcjach to warto poszukać licznika właśnie z owymi czujnikami ponieważ zdarzają się takie komplety i możliwe że będziesz miał razem z tym manetkę oraz gotowe wiązki ...
Co do samej wiązki licznika , ja przerabiałem tylko wiązkę z licznika na 1 kość , ale zakładam że też nie będziesz miał jej przystosowanej ... Btw który rok golfa ?
Tutaj masz link do schematu wtyczek licznika viewtopic.php?t=1329&start=0 ... Sprawdź ile w swoich wtykach masz kabelków a ile w razie czego brakuje ...
Wiązka manetki to jeszcze inna sprawa , na razie daj znać co uda Ci się zakupić a co trzeba dorobić
Zamiana licznika na MFA
czujnik temperatury zewnętrzenej to można ogarnąć homemade za 5zł mam i działa i nie przekłamuje
Zamiana licznika na MFA
Dzięki za odpowiedzi Panowie. W moim jest właśnie licznik na dwie kostki - rocznik to 1989, w dowodzie pierwsza rejestracja z lutego. Licznik chcę kupić w komplecie z manetką i wiązkami - jest trochę tego na Allegro, tylko wszędzie brakuje tych czujników temp. Na ten moment w sumie to kompletuje tylko te wszystkie gadżety, a robił to będę na wiosnę, bo w tej temperaturze to mordęga, dlatego chcę się zorientować co będę potrzebował. Czyli jeśli mam fabrycznie licznik na dwie kostki, to teoretycznie powinno być prościej?
Golf II 1.6RF '89 - CL z dodatkami - Wanna be GTI
Zamiana licznika na MFA
no tak, nie teoretycznie tylko jest prościej, a jeszcze prościej to było by kupić wiązkę od licznika do skrzynki, bo w tych dwukostkowych licznikach to się ciężko dokłada przewody
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości