Witam Wszystkich serdecznie,
orientuje się może ktoś z Was czy istnieje możliwość dokupienia samego trybu do silniczka podnoszenia szyb. Nadmienię jeszcze, że chodzi o silniczek do drzwi przednich lewych.
Poniżej wstawiam zdjęcie o który dokładnie tryb chodzi.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Silniczek podnoszenia szyb
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silniczek podnoszenia szyb
samego trybu to nie kupisz. Ale można kupić jakikolwiek lewy silniczek ( nie ważne czy przód czy tył, eu czy anglik) i przełożyć tylko elektronikę sterującą z tą czarną obudową. Jak coś to mogę ci taki podesłać rozebrany
A jesteś pewny że to wina trybów silniczka?
A jesteś pewny że to wina trybów silniczka?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Silniczek podnoszenia szyb
Dzięki za odpowiedź,
jestem pewien, że to wina trybów, bo są zjechane (tryb od podnośnika wymieniony). Generalnie problem mój polega na tym, że przy podnoszeniu szyby i dojechaniu nią do góry (szyba zamknięta) tryby zaczynają omykać. Tak jakby silnik nie wiedział, że już znajduje się w skrajnym położeniu. To samo dzieje się przy opuszczaniu. Nie byłoby to problematyczne gdyby nie moduł domykania szyb. W momencie zamykania samochodu, mimo teoretycznie zamkniętej szyby, szyba i tak chce podjechać do góry. Przez to właśnie wyrobiły się tryby. Niewątpliwie muszę wymienić tryby na silniczku, jednak i tak nie mam pewności czy znów nie zacznie omykać. Być może, nie wiem jak to dokładnie się odbywa, przy domknięciu szyby silnik powinien wyczuwać jakiś opór. Może być jednak tak, że coś z elektroniką jest nie tak i tego oporu nie wyczuwa, wówczas będę musiał wymienić cały silnik z elektroniką.
Myślicie, że wymiana silniczka poskutkuje czy też wina leży po stronie elektroniki. Dodam jeszcze, że przy demontażu zauważyłem, że mocowanie silnika do podnośnika było luźne.
Dla łatwiejszego zobrazowania sytuacji podrzucam filmik.
[youtube][/youtube]
jestem pewien, że to wina trybów, bo są zjechane (tryb od podnośnika wymieniony). Generalnie problem mój polega na tym, że przy podnoszeniu szyby i dojechaniu nią do góry (szyba zamknięta) tryby zaczynają omykać. Tak jakby silnik nie wiedział, że już znajduje się w skrajnym położeniu. To samo dzieje się przy opuszczaniu. Nie byłoby to problematyczne gdyby nie moduł domykania szyb. W momencie zamykania samochodu, mimo teoretycznie zamkniętej szyby, szyba i tak chce podjechać do góry. Przez to właśnie wyrobiły się tryby. Niewątpliwie muszę wymienić tryby na silniczku, jednak i tak nie mam pewności czy znów nie zacznie omykać. Być może, nie wiem jak to dokładnie się odbywa, przy domknięciu szyby silnik powinien wyczuwać jakiś opór. Może być jednak tak, że coś z elektroniką jest nie tak i tego oporu nie wyczuwa, wówczas będę musiał wymienić cały silnik z elektroniką.
Myślicie, że wymiana silniczka poskutkuje czy też wina leży po stronie elektroniki. Dodam jeszcze, że przy demontażu zauważyłem, że mocowanie silnika do podnośnika było luźne.
Dla łatwiejszego zobrazowania sytuacji podrzucam filmik.
[youtube][/youtube]
Silniczek podnoszenia szyb
Sprawdz tryb na podnośniku bo on może przepuszczać, co skoro zjechało ząbki na silnik to na podnośniku pewnie też szyba w momencie wyczucia znacznego oporu powinna zatrzymać silnik i otworzyć szybe tzw zabezpieczenie przed zakleszczeniem dłoni
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości