Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Witam,
byłem w czwartek w ASO VW z prośbą o udostępnienie kodów wyposażenia mojego mk2. W pierwszym kategorycznie mi odmówiono i stwierdzono ,,że dla pana to nie mam czasu", w drugim pan był na tyle uprzejmy i zaciekawiony, że postanowił mi pomóc.
Otóż, okazuje się, że pracownicy ASO nie mogą drukować takich informacji, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby petent zajrzał do monitora i spisał co go interesuje. Oto czego się dowiedziałem o swoim samochodzie:
Typ handlowy - 193191, model to GOLFCLL4404G
Data produkcji 20.02.1987, wydany klientowi 09.03.1987
Problem zaczął się z kodami wyposażenia. Lista była dość krótka:
560, 590, 611, 930, R11, DES, przy czym dwa ostatnie były opisane jako unknown. Pozostałe kody były jakoś opisane, ale nie znam niemieckiego, więc nic z tego nie zrozumiałem poza ,,szyberdachem". Stwierdziłem, że przecież w Internecie są dekodery wyposażenia, to dowiem się więcej i szkoda czasu na siedzenie za biurkiem w ASO (zwłaszcza że panowie już mieli fajrant, a ja się wpakowałem na ostatnią chwilę). I psikus. Niczego się nie mogę dowiedzieć z dekoderów umieszczonych w Internecie - wszystkie te numery opisywane są jako nieznane.
Najlepsze jest to, że mam z tyłu naklejkę z kodami, ale jest ona tak zapleśniała że nic nie można z niej odczytać. Znaczy, można odczytać wszystko poza kodami wyposażenia, bo są one na łuku i tam zebrało się najwięcej brudu. Może ktoś ma jakiś pomysł jak taką naklejkę wyczyścić? Może tam kody będą inaczej opisane i czegoś więcej się dowiem?
A może ktoś z Was ma dostęp do listy wyposażenia golfa II z tamtego okresu i może porównać z numerami, które otrzymałem?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
byłem w czwartek w ASO VW z prośbą o udostępnienie kodów wyposażenia mojego mk2. W pierwszym kategorycznie mi odmówiono i stwierdzono ,,że dla pana to nie mam czasu", w drugim pan był na tyle uprzejmy i zaciekawiony, że postanowił mi pomóc.
Otóż, okazuje się, że pracownicy ASO nie mogą drukować takich informacji, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby petent zajrzał do monitora i spisał co go interesuje. Oto czego się dowiedziałem o swoim samochodzie:
Typ handlowy - 193191, model to GOLFCLL4404G
Data produkcji 20.02.1987, wydany klientowi 09.03.1987
Problem zaczął się z kodami wyposażenia. Lista była dość krótka:
560, 590, 611, 930, R11, DES, przy czym dwa ostatnie były opisane jako unknown. Pozostałe kody były jakoś opisane, ale nie znam niemieckiego, więc nic z tego nie zrozumiałem poza ,,szyberdachem". Stwierdziłem, że przecież w Internecie są dekodery wyposażenia, to dowiem się więcej i szkoda czasu na siedzenie za biurkiem w ASO (zwłaszcza że panowie już mieli fajrant, a ja się wpakowałem na ostatnią chwilę). I psikus. Niczego się nie mogę dowiedzieć z dekoderów umieszczonych w Internecie - wszystkie te numery opisywane są jako nieznane.
Najlepsze jest to, że mam z tyłu naklejkę z kodami, ale jest ona tak zapleśniała że nic nie można z niej odczytać. Znaczy, można odczytać wszystko poza kodami wyposażenia, bo są one na łuku i tam zebrało się najwięcej brudu. Może ktoś ma jakiś pomysł jak taką naklejkę wyczyścić? Może tam kody będą inaczej opisane i czegoś więcej się dowiem?
A może ktoś z Was ma dostęp do listy wyposażenia golfa II z tamtego okresu i może porównać z numerami, które otrzymałem?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Wielki, zły Buc
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
To prawda,brat był ze swoją A3 i tak samo-tylko do wglądu,bez żadnych wydruków itp.Buc pisze:okazuje się, że pracownicy ASO nie mogą drukować takich informacji
Buc pisze:mam z tyłu naklejkę z kodami
Jak taką wlepkę wyczyścić to nie wiem,ale do głowy przychodzi mi co innego- w innym temacie pisałeś,że auto jest u Ciebie w rodzinie od 20-tu paru lat,więc może masz książkę serwisową,a w niej na 2 stronie znajdziesz identyczną wlepkę jak w bagażnikuBuc pisze:jak taką naklejkę wyczyścić?
Tutaj masz dekoder http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/kody-wyposazenia/" onclick="window.open(this.href);return false; który działa,bo sprawdziłem,ale Twoje kody są co najmniej dziwne i nie wchodzą...
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Niestety, książka zginęła jeszcze jak wujek mieszkał w Dojczlandii.
Nie masz pomysłów jak rozkodować te numery?
Chodzi o to, że próbuję się dowiedzieć, co było w aucie zakładane po czasie, a jak wyszedł z fabryki - mimo tego, że samochód jest prawie od nowości w rodzinie, to nic nie mogę się o nim dowiedzieć...
Nie masz pomysłów jak rozkodować te numery?
Chodzi o to, że próbuję się dowiedzieć, co było w aucie zakładane po czasie, a jak wyszedł z fabryki - mimo tego, że samochód jest prawie od nowości w rodzinie, to nic nie mogę się o nim dowiedzieć...
Wielki, zły Buc
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
R11 = Radio system "r 110" with 2 speakers
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Spróbuj na małym fragmencie tej wlepki delikatnie przetrzeć kremem półtłustym,takim do twarzy,powinny się napisy wyostrzyć.Wcześniej tą pleśń podsusz suszarką i zmieć za pomocą miękkiego pędzelka.
Jeśli się sprawdzi,przeleć kremem całą wlepę,tylko delikatnie,bez mocnego tarcia
Jeśli się sprawdzi,przeleć kremem całą wlepę,tylko delikatnie,bez mocnego tarcia
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Z tego co pamietam to kody skladaly sie z trzech liter a ni z cyfr , znajomy pracowal w aso i poprosilem go o wydruk powiedzial mi ze nie ma juz histori golfa bo zostaly wycofane dane , jedynie wlasnie szczatkowe kody wyposazenia , wiem ze taka wlepa znajdowal sie w okolicach wentylatora nawiewu albo pod fotelem poszukaj
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Taką wlepę mam w bagażniku, ale jest część dotycząca wyposażenia jest zupełnie nieczytelna
Wielki, zły Buc
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Buc, pozostaje jedno - pismo do Volkswagena nei ma gwarancji, że cokolwiek odpowiedzą ale kto nie próbuje ten nic nie zdobedzie. Ksero dowodu z nr rejestracyjnym i pismo przetłumaczone na niemiecki - że jesteś obecnym właścicielem i miłośnikiem vw i chciałbyś uzyskać informację z jakim wyposażeniem samochód wyszedł z fabryki. Znajomemu jak ukradli audi i firma ubezpieczeniowa podważała własnie wyposażenie (chciał po prostu wyższe odszkodowanie) to uzyskał pisemną odpowiedź z jakim wyposażeniem wyszło z fabryki - znajomy wygrał sprawę i sporo wyższe odszkodowanie - czyli da się
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Nie orientujesz się, czy VAG posiada jeszcze bazę prac serwisowych wykonywanych u nich? Historia tego auta jest dość dziwna, mianowicie ktoś zamówił samochód, odebrał, a następnie później zostawił samochód w serwisie by dołożyć trochę dodatkowego wyposażenia. Zlecenie wykonano, za samochód nie zapłacono, w efekcie blisko roczny samochód został sprzedany. I tak kupił go mój wujek i jeździł nim do czasu, aż się nie zamieniliśmy samochodami
Dlaczego mi zależy na stwierdzeniu wyposażenia fabrycznego i tego co było dołożone? Bo byłoby potrzebne w przypadku szykowania samochodu pod rejestrację zabytkową. Jest to prosta wersja CL, ale mam pakiet GTI (atrapę z podwójnymi światłami i czerwoną obwódką, szerokie zderzaki (już nieoryginalne, bo auto miało kolizję, ale wiszą na działce połamane oryginały i też są szerokie), listwy plastikowe na drzwiach oraz plastikowe sierpy na nadkola).
Była w środku odłączona regulacja wysokości świateł (nie wiem, czy była montowana fabrycznie, czy dokładana), znalazłem również włącznik do regulacji podgrzewania siedzeń. Możliwe, że były to bajery dokładane z czasem, ale chciałbym poznać całą historię tego samochodu.
Problem w tym, że jego głównym użytkownikiem był mój wujek, który... jest małomówny. Prawdziwy introwertyk prowadzący ascetyczny tryb życia. Najwięcej słów wypowiada podczas łamania się opłatkiem w Wigilię. Nic nie mogę się dowiedzieć na tego samochodu, co było robione, czego zaniedbał. Na ile go znam, to jestem przekonany, że sam żadnych przeróbek nie montował, więc te niedokończone wynalazki to zapewne robota pierwszego właściciela. A najwięcej wiem o tym aucie od mojego ojca, który obserwował jak wujek go kupił i użytkował w Niemczech.
Do 75% oryginalności części samochodu liczy się to co było w samochodzie zamontowane podczas jego produkcji. Dodatkowe wyposażenie zakładane później już się nie liczy. Rzeczoznawca powiedział mi, że często samochód miał modyfikacje przez pierwsze kilka lat swojego życia i potem one zostały na dobre, przez co nie ma sensu tego demontować. Z resztą, sam mnie namawiał by założyć wspomaganie, centralny zamek i kierunkowskazy ,,by dało się jeździć tym autem w cywilizowany sposób". Jako ciekawostkę powiem, że mam dziwną, drewnianą gałkę zmiany biegów - wygląda nie nieoryginalną, ale jest ona w tym aucie odkąd sięgam pamięcią, więc nie będzie demontowana.
Pozdrawiam
Dlaczego mi zależy na stwierdzeniu wyposażenia fabrycznego i tego co było dołożone? Bo byłoby potrzebne w przypadku szykowania samochodu pod rejestrację zabytkową. Jest to prosta wersja CL, ale mam pakiet GTI (atrapę z podwójnymi światłami i czerwoną obwódką, szerokie zderzaki (już nieoryginalne, bo auto miało kolizję, ale wiszą na działce połamane oryginały i też są szerokie), listwy plastikowe na drzwiach oraz plastikowe sierpy na nadkola).
Była w środku odłączona regulacja wysokości świateł (nie wiem, czy była montowana fabrycznie, czy dokładana), znalazłem również włącznik do regulacji podgrzewania siedzeń. Możliwe, że były to bajery dokładane z czasem, ale chciałbym poznać całą historię tego samochodu.
Problem w tym, że jego głównym użytkownikiem był mój wujek, który... jest małomówny. Prawdziwy introwertyk prowadzący ascetyczny tryb życia. Najwięcej słów wypowiada podczas łamania się opłatkiem w Wigilię. Nic nie mogę się dowiedzieć na tego samochodu, co było robione, czego zaniedbał. Na ile go znam, to jestem przekonany, że sam żadnych przeróbek nie montował, więc te niedokończone wynalazki to zapewne robota pierwszego właściciela. A najwięcej wiem o tym aucie od mojego ojca, który obserwował jak wujek go kupił i użytkował w Niemczech.
Do 75% oryginalności części samochodu liczy się to co było w samochodzie zamontowane podczas jego produkcji. Dodatkowe wyposażenie zakładane później już się nie liczy. Rzeczoznawca powiedział mi, że często samochód miał modyfikacje przez pierwsze kilka lat swojego życia i potem one zostały na dobre, przez co nie ma sensu tego demontować. Z resztą, sam mnie namawiał by założyć wspomaganie, centralny zamek i kierunkowskazy ,,by dało się jeździć tym autem w cywilizowany sposób". Jako ciekawostkę powiem, że mam dziwną, drewnianą gałkę zmiany biegów - wygląda nie nieoryginalną, ale jest ona w tym aucie odkąd sięgam pamięcią, więc nie będzie demontowana.
Pozdrawiam
Wielki, zły Buc
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Buc pisze:Historia tego auta jest dość dziwna, mianowicie ktoś zamówił samochód, odebrał, a następnie później zostawił samochód w serwisie by dołożyć trochę dodatkowego wyposażenia. Zlecenie wykonano, za samochód nie zapłacono, w efekcie blisko roczny samochód został sprzedany. I tak kupił go mój wujek i jeździł nim do czasu, aż się nie zamieniliśmy samochodami
Dlaczego mi zależy na stwierdzeniu wyposażenia fabrycznego i tego co było dołożone? Bo byłoby potrzebne w przypadku szykowania samochodu pod rejestrację zabytkową. Jest to prosta wersja CL, ale mam pakiet GTI (atrapę z podwójnymi światłami i czerwoną obwódką, szerokie zderzaki (już nieoryginalne, bo auto miało kolizję, ale wiszą na działce połamane oryginały i też są szerokie), listwy plastikowe na drzwiach oraz plastikowe sierpy na nadkola).
Była w środku odłączona regulacja wysokości świateł (nie wiem, czy była montowana fabrycznie, czy dokładana), znalazłem również włącznik do regulacji podgrzewania siedzeń. Możliwe, że były to bajery dokładane z czasem, ale chciałbym poznać całą historię tego samochodu.
i o tych rzeczach napisz w pismie do VW - że zależy ci na jakdokładniejszej informacji w co został wyposazony fabrycznie a co ewentualnie zostało dołożone - jeśli mają gdzieś taką dokumentacjęBuc pisze:Do 75% oryginalności części samochodu liczy się to co było w samochodzie zamontowane podczas jego produkcji. Dodatkowe wyposażenie zakładane później już się nie liczy. Rzeczoznawca powiedział mi, że często samochód miał modyfikacje przez pierwsze kilka lat swojego życia i potem one zostały na dobre, przez co nie ma sensu tego demontować. Z resztą, sam mnie namawiał by założyć wspomaganie, centralny zamek i kierunkowskazy ,,by dało się jeździć tym autem w cywilizowany sposób". Jako ciekawostkę powiem, że mam dziwną, drewnianą gałkę zmiany biegów - wygląda nie nieoryginalną, ale jest ona w tym aucie odkąd sięgam pamięcią, więc nie będzie demontowana.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Nieznane kody wyposażenia+jak wyczyścić naklejkę w bagażniku
Pisałem w pierwszym poście:
Jednakże, sporo części jest z 1986 roku, co najlepiej widać po szybach.Data produkcji 20.02.1987, wydany klientowi 09.03.1987
Taką rzecz załatwia certyfikat oryginalności wystawiany przez muzeum VW. Za opłatą wystawiają certyfikat z listą wyposażenia samochodu i danymi technicznymi.grg474 pisze:Buc, pozostaje jedno - pismo do Volkswagena nei ma gwarancji, że cokolwiek odpowiedzą ale kto nie próbuje ten nic nie zdobedzie. Ksero dowodu z nr rejestracyjnym i pismo przetłumaczone na niemiecki - że jesteś obecnym właścicielem i miłośnikiem vw i chciałbyś uzyskać informację z jakim wyposażeniem samochód wyszedł z fabryki. Znajomemu jak ukradli audi i firma ubezpieczeniowa podważała własnie wyposażenie (chciał po prostu wyższe odszkodowanie) to uzyskał pisemną odpowiedź z jakim wyposażeniem wyszło z fabryki - znajomy wygrał sprawę i sporo wyższe odszkodowanie - czyli da się
Jako ciekawostkę dodam, że znalazły się oryginalne dokumenty od Golfa z 1987 roku i wklejona tam naklejka zawiera takie same kody, jakie podano mi w ASO. Do pełnego oryginału brakuje mi jednego kluczyka o profilu HV. Mam pytanie - do nowego samochodu dawano 2 czy 3 kluczyki?Michał_1977 pisze:ale do głowy przychodzi mi co innego- w innym temacie pisałeś,że auto jest u Ciebie w rodzinie od 20-tu paru lat,więc może masz książkę serwisową,a w niej na 2 stronie znajdziesz identyczną wlepkę jak w bagażnikuBuc pisze:okazuje się, że pracownicy ASO nie mogą drukować takich informacji
Wielki, zły Buc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości