Rynienka jest na 100% dobrze wpięta. Rozebrałem 4 szyberdachy na czynniki pierwsze i wiem jak to powinno być wpięte... Co do szyby wybrałem taką najlepszą. Ale dla testu wstawię tą pierwszą z pociętą uszczelką.. na której nie ciekło ;odevill4 pisze:Szyber z golfa III ma rynienkę, która zbiera wodę z tylnej jego części, a przy okazji zasłania częściowo mechanizm. Sprawdź czy jest włożona poprawnie w zaczepy. Może jakimś cudem zaciąga Ci wodę między szybą a uszczelką i dlatego tak spływa.
Na szczelność między dachem a uszczelką nie patrz bo tam zawsze będzie leciało.
Popraw ustawienie silniczka względem mechanizmu bo na filmiku widać, że jest nie tak i dlatego też nie możesz wyregulować szyby śrubami.
Sprawdzałem bez szyby ustawienie prowadnic. Jest idelnie równo. Tj zawsze w tym samym miejscu obie się zatrzymują. Sęk w tym że ta kierowcy coś m luz góra dół. Ale to da się skorygować przez lekkie podniesienie szybra tj uchylenie. Wtedy ładnie dolega. Przecież chyba nie w tym leży problem?
Gdybym to rozbierał ponownie to może wymienię tę część prowadnicy do której przykręca się szybę. Ale to na pewno nie powód dla którego szyber cieknie.