Luz na rączce hamulca ręcznego.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Luz na rączce hamulca ręcznego.
Miałem luz na rączce, po prostu poruszał się luźno i podskakiwał ok 3-4 cm. Zdjąłem konsolę, naciągnąłem i było chwilę ok. Po czym znowu to samo.
Naciągnąłem i zauważyłem, że luzu nie ma sama linka a pancerze wychodzące z karoserii za rączką do zaciągania. Czy tak powinno być czy mogę po prostu tak naciągnąć linki, żeby tego luzu nie było? Sprawdzając ręczny podczas jazdy nie działa on jakoś mega mocno.
Klocki i tarcze ok, płyn wymieniony i odpowietrzone przewody. Zaciski czyste. Jak stwierdzić, ile można naciągnąć linkę? Podnieść auto i zakręcić kołem to jedyna możliwość?
Naciągnąłem i zauważyłem, że luzu nie ma sama linka a pancerze wychodzące z karoserii za rączką do zaciągania. Czy tak powinno być czy mogę po prostu tak naciągnąć linki, żeby tego luzu nie było? Sprawdzając ręczny podczas jazdy nie działa on jakoś mega mocno.
Klocki i tarcze ok, płyn wymieniony i odpowietrzone przewody. Zaciski czyste. Jak stwierdzić, ile można naciągnąć linkę? Podnieść auto i zakręcić kołem to jedyna możliwość?
Luz na rączce hamulca ręcznego.
po 1 wejdź pod samochód i zobacz czy przy niezaciągniętym ręcznym dzwigienki na zaciskach są w położeniu wyjściowym (opierają się o podstawę zacisku)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Luz na rączce hamulca ręcznego.
Dokładnie to powoduje taki luzgrg474 pisze:dzwigienki na zaciskach są w położeniu wyjściowym (opierają się o podstawę zacisku)
Luz na rączce hamulca ręcznego.
Michał_1977, tak - bo mają być w pozycji wyjściowej - jeśli nie są to jest źle
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Luz na rączce hamulca ręcznego.
Przy wymianie kół spojrzałem na ten ręczny i odciągnąłem lewy tylny zacisk od ręcznego. Odskoczyl i wszystko działa idealnie. Tyle tego
Luz na rączce hamulca ręcznego.
fajnie, tylko ze problem szybko powróciEyk88 pisze:odciągnąłem lewy tylny zacisk od ręcznego. Odskoczyl i wszystko działa idealnie. Tyle tego
Luz na rączce hamulca ręcznego.
u mnie niewielki luz skutecznie zlikwidowały sprężynki na zaciskach.
zastanawiam się czemu ich tam nie było fabrycznie skoro otwory do ich montażu były od razu przygotowane?
zastanawiam się czemu ich tam nie było fabrycznie skoro otwory do ich montażu były od razu przygotowane?
Luz na rączce hamulca ręcznego.
a nie zastanawiałeś się po co w schowkach golfa 4 są otwory przygotowane pod klimatyzowany schowek klimy skoro taki schowek nie był oferowany (nie było nagrzewnicy z miejscem na wąż). Jeśli masz dobre linki ( nie zardzewiałe, nie zagniecione) oraz sprawne zaciski hamulcowe to nie ma potrzeby stosowania żadnych sprężynek.wron pisze:zastanawiam się czemu ich tam nie było fabrycznie skoro otwory do ich montażu były od razu przygotowane?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Luz na rączce hamulca ręcznego.
w sumie racja. nie we wszystkich, ale w niektórych jest faktycznie nacięcie na zaworekgrg474 pisze:a nie zastanawiałeś się po co w schowkach golfa 4 są otwory przygotowane pod klimatyzowany schowek klimy skoro taki schowek nie był oferowany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości