Cześć
Mimo że już na początku roku ogarniałem pas tylny z lekkiego nalotu koło haka holowniczego znowu się pojawiło ognisko.
Chcę wymienić pas, odrazu zaspawać hak holowniczy, z tym ze z tego co widziałem to pas występuje w dwóch opcjach, albo sama blacha dolna, lub cały z okularem. U mnie góra czyli okular jest jak nabadziej okej, tylko nawet jeśli kupię sam dół, gdzie najlepiej zrobić łączenie z górą? Tak żeby najmniej narażone było to na rdze znowu.
Ktoś może coś z tym bawił się i jakiś sprawdzony sposób?
Co myślicie o tym żeby pas tylny po kupnie wyszlifować z farby transportowej, dać do ocynku, później po zgrzaniu/spawaniu spawy potraktować cynkiem naprawczym, potem dalej wiadomo epoksyd itd bo auto i tak idzie całe do malowania.
Pas tylny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PietrekSCI
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz gru 18, 2011 11:57
- Lokalizacja: Cieszyn
Pas tylny
Było: Golf Mk2 1988 1.8RP, Jetta A2 1991 1.6PN, Seat Toledo 1L 1998 1.9 TDi AHU
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Pas tylny
To wszystko zależy w jakim stanie jest blacha.
Jeśli ogarniałeś sam. Użyłeś sprejów, nie doczyściłeś dokładnie to jest efekt.
Ogólnie oczyściłbym sodowaniem np element i zobaczył z czym masz do czynienia. Z wycinaniem bym się nie śpieszył jeśli nie ma takiej konieczności.
Zwłaszcza, że te zamienniki i reperaturki są różnawej jakości.
Jeśli ogarniałeś sam. Użyłeś sprejów, nie doczyściłeś dokładnie to jest efekt.
Ogólnie oczyściłbym sodowaniem np element i zobaczył z czym masz do czynienia. Z wycinaniem bym się nie śpieszył jeśli nie ma takiej konieczności.
Zwłaszcza, że te zamienniki i reperaturki są różnawej jakości.
- PietrekSCI
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz gru 18, 2011 11:57
- Lokalizacja: Cieszyn
Pas tylny
Jestem w stanie sam oczyscic to sodowo? Czy musze gdzies z tym podjechac? Nie bylo sprejowane, tylko zabezpieczone epoksydowym i lakier na to, ale cos przy malowaniu musialo nie pojsc
Było: Golf Mk2 1988 1.8RP, Jetta A2 1991 1.6PN, Seat Toledo 1L 1998 1.9 TDi AHU
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Pas tylny
Ja nie jestem blacharzem ani specjalistą. Ale byłbym ostrożny w wycinaniu elementów i wspawywaniu. Owszem za ocynkowanie nie zapłacisz majątku. Choć nie wiem czy to się będzie opłacać. Pas tylny oryginalny w Classic Parts kosztuje 350 zł. Zamiennik na alledrogo 170. Jak ocynkujesz to wyjdzie prawie na jedno.
W ogóle kwestia taka, czy można lakierować taki ocynkowany świeżo materiał. Czytałem coś o sezonowaniu przedmiotów ocynkowanych. Ale szpecem nie jestem.
Mocno masz zgnity ten pas?
Np u mnie blacharz stwierdził, że dla jednej strony szkoda wycinać cały pas. Lepiej dosztukować do tego co jest.
W ogóle kwestia taka, czy można lakierować taki ocynkowany świeżo materiał. Czytałem coś o sezonowaniu przedmiotów ocynkowanych. Ale szpecem nie jestem.
Mocno masz zgnity ten pas?
Np u mnie blacharz stwierdził, że dla jednej strony szkoda wycinać cały pas. Lepiej dosztukować do tego co jest.
- PietrekSCI
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz gru 18, 2011 11:57
- Lokalizacja: Cieszyn
Pas tylny
Delikatnie, w miejscu pod hakiem jest lekko i narożnik jeden który już poprawiałem i się trzyma, nie gnije nawet ani nie wyłazi, jedynie pod hakiem właśnie.
Było: Golf Mk2 1988 1.8RP, Jetta A2 1991 1.6PN, Seat Toledo 1L 1998 1.9 TDi AHU
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości