Kierownica mutifunkcyjna.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kierownica mutifunkcyjna.
Hej! Umoczyłem dupę z kupnem kierownicy - prawdopodobnie elektronika była trefna. Oddam ją sprzedawcy, ale coś muszę w jej miejsce włożyć - i stąd pytanie:
Skoro na allegro już pojawiły się skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów to ile w ETCE kosztuje czteroramienna nówka do IV?
Wiem gdzie w Łodzi ma gość takową od ręki i śpiewa za nią 450 - dobra cena?
Niektórzy koledzy pisali, że ETKA swoją drogą, a ostateczna cena do zapłacenia za nowe części może być niższa
To więc ile trzeba dać za taki luksus?
Skoro na allegro już pojawiły się skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów to ile w ETCE kosztuje czteroramienna nówka do IV?
Wiem gdzie w Łodzi ma gość takową od ręki i śpiewa za nią 450 - dobra cena?
Niektórzy koledzy pisali, że ETKA swoją drogą, a ostateczna cena do zapłacenia za nowe części może być niższa
To więc ile trzeba dać za taki luksus?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kierownica mutifunkcyjna.
do mk4 koszt samej (bez poduchy) multikiery z przyciskami i wiązką to ok 2400PLN...do mk6 podobniekrazorek pisze:skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów
Kierownica mutifunkcyjna.
Nie chciał byś wiedzieć skąd pochodzi większość tych okazji. Kup sobie jakiś moduł z z ochroną komponentu i jedź do VW zdjąć blokadę to się dowiesz.krazorek pisze:Skoro na allegro już pojawiły się skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów to ile w ETCE kosztuje czteroramienna nówka do IV?
Kierownica mutifunkcyjna.
Jarek_NS, Sugerujesz, że od lat 90' ubiegłego stulecia nic się w tym kraju nie zmieniło?
Kierownica mutifunkcyjna.
krazorek, obudź się - nic się nie zmieniło. Kierownicę jak chcesz kupić od mk4 to pasuje też od passata sharana (przy tej ostatniej możesz nawet trafić na podgrzewaną)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kierownica mutifunkcyjna.
grg474, A jaka jest różnica z tą od T5? Wiem, że wtyczka jest inna. Jak by przełożył wtyczkę przy zachowaniu kolejności kabli wszystko jest OK?
Kierownica mutifunkcyjna.
wg mnie tak samo będzie (patrząc na schemat)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kierownica mutifunkcyjna.
grg474, 1:0 dla VW. Zrobili Nas w jajo aż pięknie. Masz wtyczkę wchodzącą w lewy moduł:
Prawa jest od T5...
Sory za jakość zdjęcia...
Prawa jest od T5...
Sory za jakość zdjęcia...
Ostatnio zmieniony czw sty 09, 2014 21:27 przez krazorek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kierownica mutifunkcyjna.
krazorek, wtyczka golfa 5 pinowa a T5 8(taśma airbag)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kierownica mutifunkcyjna.
Tak jak piszesz...ale pomimo iż wtyczka jest 8 pinowa to jest do niej wpiętych 5 przewodów (czyli możesz zamienić wtyczki). A to co jest na zdjęciu to jest drugi koniec kabla, który idzie w kierownicy od taśmy airbag do lewego modułu (tego ze sterowaniem tempomatu). Kolejność kabli (patrząc na kolory) we wtyczce przy taśmie airbag jest ta sama, ale przy module jest już inna. Żeby było ciekawiej - brązowy to jest masa - w T5 był na środkowym polu, a w golfie jest skrajnie z prawej (pomijając dwa czarne kable od klaksonu)... Na konfiguracji z T5 (żółty - brąz - czarny z czerwonym - 2 czarne) kierownica nie działa w Golfie, ale jak już przełożysz tą wiązkę od Golfa (czarny z czerwonym - brązowy - żółty - 2 czarne) to wszystko jest OK.
Bo najpierw przelutowałem samą żółtą wtyczkę przy taśmie i w ten sposób narobiłem sobie kłopotów...
Nie mogę tego pojąć, że nawet pin od masy zamienili...
Bo najpierw przelutowałem samą żółtą wtyczkę przy taśmie i w ten sposób narobiłem sobie kłopotów...
Nie mogę tego pojąć, że nawet pin od masy zamienili...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości