Witam!
Mam problem z klapką. Po naciśnięciu przycisku niby słychać, że siłownik działa ale klapka nie odskakuje. Rozebrałem to ustrojstwo i otwieram ręcznie podważając ramie siłownika. Siłownik w końcu wymieniłem ale jest to samo. W zasadzie nie odczuwam żeby mechanizm był zabrudzony - siłownik, a przy wciskaniu guzika wydaje się, że nie ma siły podnieść zamek jakby dostawał za niski prąd o ile to w ogóle możliwe... Ten popychacz też chodzi w miarę luźno więc raczej nie zacina. Oba siłowniki niby działają ale chyba powinny odskakiwać z dość dużą siłą i energicznie? Moje chodzą dość anemicznie. Do tego wydaje się, że jak odstoi to pierwsze użycie słychać, że idzie głośno ale nie otwiera, kolejna próba ciszej i ciszej a później nawet nie słychać siłownika, ew. klik - tak jakby próbować coś na baterie która wymaga wymiany (co oczywiście tu odpada . Pomóżcie Panowie i Panie
siłownik klapki paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Re: siłownik klapki paliwa
tak jest w porządku, nawet ją lekko wygiąłem żeby mocniej wypychała ale bez rezultatu, tzn wypycha jak ręcznie podciągnę ramie siłownika ale już poprzez włącznik nie działa jakby nie miał siły.
siłownik klapki paliwa
Może odwrotnie założyłeś sprężynę, odwrotnie lub za mocno ją naciągnąłeś. U mnie ostatnio spadła z bolca sprężyna i rozbierałem to.
Możliwe, że uszkodzona jest rurka od samego zamknięcia. Spod klapki odkręć śrubę, wyjmij klapkę wraz z wnętrzem, wyjmij rurkę i sprawdź czy jest cała i przeczyść środek.
Jak jest cała a drut w środku chodzi bez oporów to rozbierz siłownik, zobacz czy sam silniczek działa po wciśnięciu guzika, jak działa to złap trybik na końcu silniczka i zobacz czy podczas kręcenia ma siłę(przyblokuj go).
Jak działa to zostaje sprężynka(jest od wyciskania siłownika) lub gwint w siłowniku.
Generalnie stawiam na rurkę od strony baku jak podmieniałeś siłownik.
Jak coś mam cały komplet na sprzedaż idealny
Możliwe, że uszkodzona jest rurka od samego zamknięcia. Spod klapki odkręć śrubę, wyjmij klapkę wraz z wnętrzem, wyjmij rurkę i sprawdź czy jest cała i przeczyść środek.
Jak jest cała a drut w środku chodzi bez oporów to rozbierz siłownik, zobacz czy sam silniczek działa po wciśnięciu guzika, jak działa to złap trybik na końcu silniczka i zobacz czy podczas kręcenia ma siłę(przyblokuj go).
Jak działa to zostaje sprężynka(jest od wyciskania siłownika) lub gwint w siłowniku.
Generalnie stawiam na rurkę od strony baku jak podmieniałeś siłownik.
Jak coś mam cały komplet na sprzedaż idealny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości