Witam
Ostatnio po wizycie na kanale spotkal mnie niemily widok (pomijajac brak dwoch gumowych korkow w podlodze) zauwazylem ze gdzies na naszych polskich drogach zginely mi korki z progow...musialo sie to stac dawno temu bo niestety zaczaly sie sypac progi wewnetrzne. Widzialem na forum mnostwo porad na temat wycinki i wspawywania nowych progrow tylko ja chcialbym sprobowac zrobic to nieco inaczej (nie ruszajac zewnetrznych).
Czy ktos z szanownych kolegow probowal ogarnac progi wewnetrzne nie usuwajac zewnetrznych??...wydaje mi sie ze daloby rade to zrobic wycinajac caly pasek blachy (3-4cm)wzdluz progow w ktorym sa (czy tez byly) gumowe korki. Nastepnie oszlifowac i do pozostalego profilu przyspawac blache w celu wzmocnienia. Potem zasmarowac to antyruda i wspawac pas blachy laczac podloge z progiem zewnetrznym. Dobrze mysle? czy moze raczej jest to niewykonalne?.
Progi wewnetrzne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Progi wewnetrzne
jest to wykonalne najlepiej wyciąć stara blachę tą już pordzewiałą przeżartą i oczyścić do zdrowej a następnie dopasowywać elementy i spawać
Re: Progi wewnetrzne
Tak to nie działa to tak jak byś miał zmienić koło bez odkręcania śrub.Mavrick pisze: probowal ogarnac progi wewnetrzne nie usuwajac zewnetrznych??
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Progi wewnetrzne
Mysle ze dla sztuki by to zrobil,tylko pytanie czy to ma sens , jak dlugo nie minie i znow poleci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości