multifunkcja mk 4

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2001r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: Vwolf86 » śr sty 19, 2022 14:59

grg474 pisze:
śr sty 12, 2022 23:52
Podświetlenie idzie po lin
moduł który ja używam jest dostępny pod adresem http://xhorse.pl/product/mfsw-module-pl/

a tu masz przykładowy opis montażu http://forum.xhorse.pl/viewtopic.php?f= ... 01ccfd2a0b
Hej a co sądzisz jak by zastosować kierownicę > sterownik kolumny > gateway > uzyskać sterowanie na can > adapter can-analog z allegro dedykowany do Scirocco do podłączenia nie fabrycznego radia?


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne OEM graty.
-------> Poszukuje informacji związane z niemieckim systemem TELEMATIK. :D

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5929
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: grg474 » śr sty 19, 2022 20:48

a nie prosciej pogadać z właścicielem strony - naprawdę kumaty człowiek - może zrobi ci moduł co przeliczy wszystko


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2001r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: Vwolf86 » śr sty 19, 2022 21:10

grg474 pisze:
śr sty 19, 2022 20:48
a nie prosciej pogadać z właścicielem strony - naprawdę kumaty człowiek - może zrobi ci moduł co przeliczy wszystko
Pisałem dziś z nim na grupie touranclub. Tylko mfd2.

A pytanie z innej beczki. Masz może opis wtyczki stacyjki na module kolumny? Tam chyba 10 pin jest...


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne OEM graty.
-------> Poszukuje informacji związane z niemieckim systemem TELEMATIK. :D

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5929
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: grg474 » czw sty 20, 2022 17:50

moduł golf 5/6
wtyczka F - 12 pin idąca do kostki stacyjki znajduje się obok kostki airbag
1. pusty
2. pusty
3. Zundschlusselabzugssperre ein Klemme 30
4. Zundschlusselabzugssperre Masse
5. pusty
6. pusty
7. Ausgang Zundanlasschalter Klemme 50
8. Zundanlasschalter Klemme 30
9. Ausgang Zundanlasschalter Klemme S
10. Ausgang Zundanlasschalter Klemme X
11. Ausgang Zundanlasschalter Klemme P
12. Ausgang Zundanlasschalter Klemme 15


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2001r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: Vwolf86 » czw sty 20, 2022 23:00

grg474 pisze:
czw sty 20, 2022 17:50
moduł golf 5/6
wtyczka F - 12 pin idąca do kostki stacyjki znajduje się obok kostki airbag
1. pusty
2. pusty
3. Zundschlusselabzugssperre ein Klemme 30
4. Zundschlusselabzugssperre Masse
5. pusty
6. pusty
7. Ausgang Zundanlasschalter Klemme 50
8. Zundanlasschalter Klemme 30
9. Ausgang Zundanlasschalter Klemme S
10. Ausgang Zundanlasschalter Klemme X
11. Ausgang Zundanlasschalter Klemme P
12. Ausgang Zundanlasschalter Klemme 15
A wiadomo od czego one są? W komplecie z altei jest chyba z 8 przewodów - 2 z nich to immo, a w innym module jest tylko 4 i nie ma immo


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne OEM graty.
-------> Poszukuje informacji związane z niemieckim systemem TELEMATIK. :D

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5929
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: grg474 » pt sty 21, 2022 20:36

8. zasilanie stacyjki
12 plus ze stacyjki jak jest włączony zapłon.
Wniosek - jeśli połączysz kabelkiem 8 z 12 to sterownik powinien traktować jakby była włączona stacyjka. Pozostaje jeszcze dać zasilanie na kostkę zasilającą i masę, oraz wyprowadzić wyjścia can


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2001r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: Vwolf86 » sob sty 22, 2022 01:39

grg474 pisze:
pt sty 21, 2022 20:36
8. zasilanie stacyjki
12 plus ze stacyjki jak jest włączony zapłon.
Wniosek - jeśli połączysz kabelkiem 8 z 12 to sterownik powinien traktować jakby była włączona stacyjka. Pozostaje jeszcze dać zasilanie na kostkę zasilającą i masę, oraz wyprowadzić wyjścia can
Ewentualnie -jeśli tam jest 12V- można by dać pin 12 pod kierownicę do złącza srubowego plus po zapłonie.

Potem mini magistrale CAN z bramką gateway i złączem diagnostycznym. Oraz wyprowadzić dwa kabelki CANU do radia.... A jak wygląda ta przejściówka z lin 2 na lin3? Może by wykonali taka z lin2.0 na lin 1.3? Wtedy by nie trza było kombinować tylko by wystarczył przekaźnik z Audi. 🤔.


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne OEM graty.
-------> Poszukuje informacji związane z niemieckim systemem TELEMATIK. :D

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2001r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: Vwolf86 » sob sty 29, 2022 12:54

grg474 pisze:
pt sty 21, 2022 20:36
8. zasilanie stacyjki
12 plus ze stacyjki jak jest włączony zapłon.
Wniosek - jeśli połączysz kabelkiem 8 z 12 to sterownik powinien traktować jakby była włączona stacyjka. Pozostaje jeszcze dać zasilanie na kostkę zasilającą i masę, oraz wyprowadzić wyjścia can
Podłączyłem to na stole. Gatewaya, sterownik kolumny 1k0 , instalacje wraz z obd. Kable 8 i 12 to zapłon tak jak piszesz. Udało się połączyć z vcdsem. Wykodowalem zbędne rzeczy z Gatewaya, tj silnik, wycieraczki itp. Żeby nie sypal błędami. Zostawiłem tylko gateway, sterownik kolumny i radio. Myślisz że każdy sterownik 5k0 z obslugą multi da podświetlenie na tą kierownicę 1k8?

Pisałem z gościem na xhorse. Oferuje moduł który będzie działał bez sterownika kolumny tylko lin, zasilani i can.


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne OEM graty.
-------> Poszukuje informacji związane z niemieckim systemem TELEMATIK. :D

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2001r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: multifunkcja mk 4

Post autor: Vwolf86 » sob lut 05, 2022 02:19

grg474 pisze:
pt sty 21, 2022 20:36
8. zasilanie stacyjki
12 plus ze stacyjki jak jest włączony zapłon.
Wniosek - jeśli połączysz kabelkiem 8 z 12 to sterownik powinien traktować jakby była włączona stacyjka. Pozostaje jeszcze dać zasilanie na kostkę zasilającą i masę, oraz wyprowadzić wyjścia can
Hej. A do zacisku 15 podłączamy gatewaya, obd? Sam moduł MFSW pozostaje pod stałym plusem?


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne OEM graty.
-------> Poszukuje informacji związane z niemieckim systemem TELEMATIK. :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości