Strona 1 z 1

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

: pt mar 01, 2013 16:16
autor: doggie
U kolegi w Mk4 z klimatronikiem wywala błąd silniczka V68, ponadto auto grzeje ciągle na maksa bez względu na ustawienia temperatury dopiero po zrobieniu OFF czuć chłód :D nastawy podstawowe VCDS-em przywracają wszystko do normy ale na krótki czas, szukamy porady jak dostać się do tego silnika i gdzie jest on umiejscowiony czy w centralnej części kokpitu czy za schowkiem bo cholercia nigdzie nie mogę tego znaleźć. Z góry dziękuję za porady i zapewniam że będzie :pub:

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

: pt mar 01, 2013 16:55
autor: wojtas46
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... ic4lz.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
V 68 to nr 19

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

: pt mar 01, 2013 17:03
autor: iigAlisArr

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

: sob mar 02, 2013 19:40
autor: doggie
dzieki, widziałem te linki ale nie byłem pewien czy w Mk4 jest jak w passacie :pub:

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

: czw gru 19, 2013 15:05
autor: krizzo
Dzisiaj sam robiłem, zacinało mi się na max gorącym.

Foty:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Element który wyciągamy to ten z czerwoną dźwignią.
Obrazek

Potencjometr wyczyściłem tym:
Obrazek

Później bieżnie nasmarowałem zwykłym smarem. Nie jestem pewien czy jak by się nie uparł to może bez wyciągania schowka by odkręcił, ale tak czy inaczej jest *#cenzura#* sie gimnastykować z tym. Przy okazji przesmarowałem dmuchawę bo czasami zapiszczała.

EDIT 06/01/2015

Po roku znowu cie zacięło na max gorącym, zobaczę czy coś z tym zrobi czy wezmę nówkę z aso.