Podrapane elementy kokpitu w golfie IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wiem ze taki temat byl moze nawet nie jeden ale nie moge znalezc go gdy szukam w wyszukiwarce. Jak wiadomo golf IV ma mankament polegajacy na schodzeniu skorki jakby gumowej z kokpitu i dolnej czesci tapicerki, mianowicie u mnie problem jest widoczny strasznie na stacyjce, na uchwytach drzwi, na drzwiczkach schowka i obwodce wokol (radia, klimy, nawiewow oraz schowku pulki na kubek).
Jestem nowicjuszem jesli chodzi o grzebanie w swoim aucie, malowanie itp ale mam nadzieje ze jakos z wasza pomoca bede w stanie zaradzic temu problemowi:)
Zastanawiam sie czy moge jakos poradzic sobie z tym bez stresu ze gdy zedre to np paznokciem lub czymkolwiek to potem efekt nie bedzie jeszcze gorszy niz obecny...?
Ogolnie na raczkach i obwodce radia zdziera sie to palcem dosc dobrze a gorzej jest na schowku gdzie jest on poscierany a paznokciem dalej scierac zbytnio nie idzie...
Jestem nowicjuszem jesli chodzi o grzebanie w swoim aucie, malowanie itp ale mam nadzieje ze jakos z wasza pomoca bede w stanie zaradzic temu problemowi:)
Zastanawiam sie czy moge jakos poradzic sobie z tym bez stresu ze gdy zedre to np paznokciem lub czymkolwiek to potem efekt nie bedzie jeszcze gorszy niz obecny...?
Ogolnie na raczkach i obwodce radia zdziera sie to palcem dosc dobrze a gorzej jest na schowku gdzie jest on poscierany a paznokciem dalej scierac zbytnio nie idzie...
Chyba gdzieś to było, na pewno kolega truckman lakierował te części i wrzucał zdjęcia. Ja też w swoim poprzednim Golfie wyjąłem uchwyty w drzwiach i konsole środkową. Wszystko zdrapałem nożykiem i myjką parową a następnie polakierowałem czarnym pół-matem, efekt był wyborny Polecam, nie ma dużo roboty, w sam raz na ciepły, letni weekend!
polakierowales poprostu farba w sprayu? jaks podklad dawales czy cos? masz foto moze? mozesz opisac krok po kroku? bede bardzo wdzieczny