Demontaż wlewu paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- scaner21
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
- Lokalizacja: Miasto Grzejników
- Kontakt:
Demontaż wlewu paliwa
Witam,
Tak jak w temacie. Jak zdemontować wlew paliwa w mk II? Chodzi konkretnie o to co widzimy po otwarciu klapki. Chciałbym to zdemontować gdyż niestety zaczyna mi w tym miejscu korodować i chciałbym to jakoś zabezpieczyć.
Nie wiem czy był już taki temat ale szukałem na forum i jakoś nic nie znalazłem
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Tak jak w temacie. Jak zdemontować wlew paliwa w mk II? Chodzi konkretnie o to co widzimy po otwarciu klapki. Chciałbym to zdemontować gdyż niestety zaczyna mi w tym miejscu korodować i chciałbym to jakoś zabezpieczyć.
Nie wiem czy był już taki temat ale szukałem na forum i jakoś nic nie znalazłem
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4
Demontaż wlewu paliwa
Od strony bagażnika - pod tapicerką masz dojście do tego gwintu od korka .... Nie wiem w jakim stanie jest u Ciebie bo fotki nie dałeś ...
Może nie trzeba nic demontować - a z zewnątrz oczyścić z luźnej farby i rdzy i położyć na to lakier po odpowiednim wcześniejszym przygotowaniu ...
Może nie trzeba nic demontować - a z zewnątrz oczyścić z luźnej farby i rdzy i położyć na to lakier po odpowiednim wcześniejszym przygotowaniu ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- scaner21
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
- Lokalizacja: Miasto Grzejników
- Kontakt:
Demontaż wlewu paliwa
Tylko problem w tym że to zardzewiało dookoła wlewu i nie ma siły żeby to oczyścić bo tam nie ma ruchu..
Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4
Re: Demontaż wlewu paliwa
CiekaweHaki pisze:Od strony bagażnika
Zwalasz kolo - latarka - patrzysz we wnękę (nadkole) bodajże 2 śruby na nasadkę 10 - odpinasz pasy i cały zbiornik ściągasz nie zapomnij rozpiąć przewody paliwowe. I masz dostęp i miejsce do tego co potrzebujesz.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- scaner21
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
- Lokalizacja: Miasto Grzejników
- Kontakt:
Demontaż wlewu paliwa
To cały zbiornik muszę zdjąć? Nie da rady samego wlewu?
Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4
Demontaż wlewu paliwa
Jak pamiętam tą gumę możesz chyba wepchać do środka tylko pręt rozpierający wyciągnij ale co ci to da jak i tak mało miejsca będzie jak masz zrobić dobrze to 20 min i zbiornik na dole
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- scaner21
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
- Lokalizacja: Miasto Grzejników
- Kontakt:
Demontaż wlewu paliwa
A ze składaniem nie będę miał większych problemów?
Pytam bo należę do tych co rozbierają bez problemu ale ze złożeniem.. Ciężko
Pytam bo należę do tych co rozbierają bez problemu ale ze złożeniem.. Ciężko
Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4
Demontaż wlewu paliwa
Nie - tylko pasy popuść z jednej i drugiej strony
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Demontaż wlewu paliwa
Gumę wokół wlewu można wyciągnąć - jak się przyjrzysz, to w rowku wokół tej gumy jest okrągły pręt - trzeba go wyciągnąć. Potem odkręcić i zdjąć korek i pociągnąć mocno za tę gumę, która jest wokół wlewu. Wtedy sam wlew nie będzie połączony z nadwoziem - być może tobie to wystarczy. Jak nie, to trzeba ściągać bak.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości