piecka30 pisze:widze ze jestes specjalista a wiec moje 15 letnie doswiadczenie z lakiernictwem cie nie przekona
To przekonaj mnie jak można zabezpieczyć szew przykryty ocynkiem, podkładem i paskiem uszczelniającym?
piecka30 pisze:jeszcze tylko dodam ze ocynk taki prawdziwy to mialy np. audi b4 a na tych nowych autach to jest tyle ocynku co kot naplakal
To jest prawdziwy ocynk". Dodatkowo prawdziwie zwalony. W innych miejscach działa. Odprysk na masce mam kilka miesięcy i nic nie koroduje.
piecka30 pisze: jestes bogaty to plac za czyjes bledy
Kto mówi, że za cokolwiek będę płacił. Od początku pisałem, że warsztat, który malował nie umywa rąk. Naprawa jest na gwarancji. To była moja decyzja, że walczę o wymianę maski, która ewidentnie jest zwalona na etapie produkcji. W fabrycznym podkładzie mogłaby leżeć na aucie i nic nie ma prawa jej się stać. Ta maska kosztowała ponad 1000 zł. Nie bez powodu uparłem się przy naprawie na nową oryginalną maskę zamiast zamiennika.
Rdza nie idzie spod szwu a przy. Tak więc upór przy zabezpieczeniu profili zamkniętych jest bezcelowy. W oryginalnej masce przy pierwszym montażu nie było nic takiego, klapa też ni kropli nie ma - ostatnio sprawdzałem bo ściągałem poszycie.
Sam VW twierdzi, że części blacharskie są robione dokładnie tak samo jak na pierwszy montaż aby móc się wywiązać z 12 letniej gwarancji na perforację.