Witam!
Czym mogą być spowodowane stuki w lewarku zmiany biegów? Macie jakieś pomysły?
Mam jeszcze jedno pytanie... Jak zdemontować tą skórzaną osłonę lewarka ? Chciałbym zobaczyć co może powodować te dziwne odgłosy...
Stuki w lewarku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stuki w lewarku
Stuki mogą być spowodowane zbyt "agresywną" jego obsługą
Osłonę ściągasz razem ze skórzanym mieszkiem. Złap za osłonę przez skórę i energicznie pociągnij do góry. Osłona jest na zatrzaskach, więc po pociągnięciu wyskoczy z nich.
A stukom może być winne wyrobienie sprężyny, tulejki lub innych elementów mocujących.
Możesz też spróbować "wyzerować" ustawienie dźwigni.
Osłonę ściągasz razem ze skórzanym mieszkiem. Złap za osłonę przez skórę i energicznie pociągnij do góry. Osłona jest na zatrzaskach, więc po pociągnięciu wyskoczy z nich.
A stukom może być winne wyrobienie sprężyny, tulejki lub innych elementów mocujących.
Możesz też spróbować "wyzerować" ustawienie dźwigni.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości