Licznik MFA GTI

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

manio_GTI

Licznik MFA GTI

Post autor: manio_GTI » czw lut 02, 2012 23:39

Mam problem z licznikiem przestaly chodzic obroty, zacina sie w miejscu i stoi nie wraca. musze kable odpinac i podpinac zeby znowu wrocilo na zero,

bralem od kolegi licznik i na nim bylo ok.

czy jest jakis sposob na naprawde tego ?



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Licznik MFA GTI

Post autor: Johnatan » sob lut 04, 2012 00:38

manio_GTI pisze:czy jest jakis sposob na naprawde tego ?
spróbuj odłączyć przewód od cewki zapłonowej w kolorze czarno czerwonym. Czy wskazówka opadnie ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

manio_GTI

Licznik MFA GTI

Post autor: manio_GTI » sob lut 04, 2012 01:51

ale to wina licznika jest nie elektryki, bo na kolegi liczniku chodzi ok i na moim starym, kupilem drugi licznik bo byl ladniejszy ale nie chodzi obrotomierz zacina sie



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Licznik MFA GTI

Post autor: Johnatan » sob lut 04, 2012 02:09

rozmontować licznik i sprawdzić palcem, ciągnąć za wskazówke czy natrafia na opór i czy spręzyna spowrotem tą wskazówke cofa.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

manio_GTI

Licznik MFA GTI

Post autor: manio_GTI » sob lut 04, 2012 12:49

tylko najgorsze ze nie mam pojecia jak go rozebrac nigdy tego nie robilem i nie chce polamac ramki, jest jakis na to sposob ?



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Licznik MFA GTI

Post autor: marcinek84 » sob lut 04, 2012 20:09

Nic nie polamiesz :). Potrzebujesz klucz płaski 6 i 7 oraz maly płaski śrubokret. Wyjmujesz żarówki, wykrecasz 8 śrub wokoło potem od wskaźników temp i paliwa oraz 1 od stabilizatora napiecia. Teraz cala folia delikatnie pomoc śrubokretem sobie przy wyjmowaniu wtyczek i masz juz wszystko. Wyjmowanie wskazówek za 1 razem jest ciężkie jedynie bo nie chca wejść. Mozesz tez wyjac wszystko z folia łapiąc za obrotonierz i prędkościomierz.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości