Tak, po 600-900zł za 1 klosz bez żarnika i przetwornicy. Ostatnio była "okazja" na allegro za 1700zł całość.skaktus pisze: Lepiej pomysleć nad ori xenem do bory.
Problem Bora lampy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem Bora lampy
Problem Bora lampy
Ta tylko znajdz ori. Xenony Do bory , ja niestety nie potrafię a dwa to ciekawy jestem ceny...
Re: Problem Bora lampy
zwykłe H1 55WChicko pisze: uzywa zwyklych zarowek czy wstawila sobie ksenony do lamp ??
Re: Problem Bora lampy
Jak za klosz to cena naprawde kolosalna, co innego gdyby to była cała lampaJacekB pisze:Tak, po 600-900zł za 1 klosz bez żarnika i przetwornicy. Ostatnio była "okazja" na allegro za 1700zł całość.skaktus pisze: Lepiej pomysleć nad ori xenem do bory.
Zawsze mnie dziwi jedno - mają ludzie auta po 20 - 30 kawałków i żal im ściska organ 4 literowy żeby doposażyć auto ori sprzętem, ale na neonki, sronki i pierdonki wydają tyle samo a potem kupią chiński badziew i dziwią się że albo nie działa, albo kopci albo zakłóca...Gdzie tu logika...
Problem Bora lampy
skaktus,
hehehhe całkowicie się z Tobą zgadzam ... zamiast odnowić ORI lampy - szukają cudów z CHIN a później lament i problemy ,że kasa w błoto poszła...Zawsze mnie dziwi jedno - mają ludzie auta po 20 - 30 kawałków i żal im ściska organ 4 literowy żeby doposażyć auto ori sprzętem, ale na neonki, sronki i pierdonki wydają tyle samo a potem kupią chiński badziew i dziwią się że albo nie działa, albo kopci albo zakłóca...Gdzie tu logika...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem Bora lampy
http://moto.allegro.pl/vw-bora-xenony-l ... 73502.html" onclick="window.open(this.href);return false;Chicko pisze:tylko znajdz ori. Xenony Do bory , ja niestety nie potrafię
Cena spora - wiadomo - ale za dobre rzeczy płaci się więcej niż za chińczyki...
Problem Bora lampy
http://moto.allegro.pl/bora-xenony-xeno ... 71470.html" onclick="window.open(this.href);return false; lepsza oferta o ile nie angol.
Re: Problem Bora lampy
mam pytanie dotyczące zakupu takowych http://moto.allegro.pl/vw-bora-xenony-l ... 73502.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub http://moto.allegro.pl/bora-xenony-xeno ... 71470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lamp ksenonowych: czy coś jeszcze dodatkowo jest potrzebne do montażu tych "świateł" w zamian za standardowe oświetlenie. Chodzi mi o to czy gdybym zdecydował się na taki zakup, posiadając spryskiwacze reflektorów w swoim aucie, wiąże się to tylko z wyjęciem starych lamp i zamontowaniem lamp ksenonowych? Nie znam się na żarnikach i przetwornicach:) Moje fabryczne światła są poobijane i porysowane przez kamyki i inne czynniki... zastanawiam się nad regeneracją papierem ściernym+pasta polerska we własnym zakresie ale "wkłady" też już zdają się być wypalone więc może ksenony?
Pozdrawiam
lub http://moto.allegro.pl/bora-xenony-xeno ... 71470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lamp ksenonowych: czy coś jeszcze dodatkowo jest potrzebne do montażu tych "świateł" w zamian za standardowe oświetlenie. Chodzi mi o to czy gdybym zdecydował się na taki zakup, posiadając spryskiwacze reflektorów w swoim aucie, wiąże się to tylko z wyjęciem starych lamp i zamontowaniem lamp ksenonowych? Nie znam się na żarnikach i przetwornicach:) Moje fabryczne światła są poobijane i porysowane przez kamyki i inne czynniki... zastanawiam się nad regeneracją papierem ściernym+pasta polerska we własnym zakresie ale "wkłady" też już zdają się być wypalone więc może ksenony?
Pozdrawiam
kupię klapę tył do Bora/Golf IV variant w kolorze srebrnym satynowym metalik - stan bardzo dobry
Problem Bora lampy
Aby było wszystko zgodne z prawem, musisz mieć ori zestaw reflektorów, do tego spryskiwacze, czyli to co masz, ale też dodatkowo poziomowanie. W sumie dobrze je mieć, lub poprostu pamiętać o regulacji lamp kiedy obciążysz bagażnik itp. Do tego podejrzewam że palniki będą do wymiany, dlatego na pierwszy rzut możesz kupić te najzwyklejsze po 20 zł na jakiś czas, ale też tutaj uważaj i nie kozacz z barwami typu 8000K czy to nawet 6000K. Ładnie wyglądają, ale w nocy na mokrej drodze wiele nie widać. Najlepiej bierz 4300 - dają nawięcej biało ciepłego światła lub koło 5000 - zbliżone do dnia dziennego.
Problem Bora lampy
cart,
Źarniki, przetwornice, klosze, spryskiwacze reflektorów (zależne od stacji diagnostycznej czy dostaniesz przegląd) no i przejściówki ze zwykłych lamp na ksenon (oferowane na allegro za ok. 100zł/kpt). Samopoziomowanie to jedna wielka lipa.
Źarniki, przetwornice, klosze, spryskiwacze reflektorów (zależne od stacji diagnostycznej czy dostaniesz przegląd) no i przejściówki ze zwykłych lamp na ksenon (oferowane na allegro za ok. 100zł/kpt). Samopoziomowanie to jedna wielka lipa.
Problem Bora lampy
Dlaczego lipa ? Zawalisz bagażnik, siadasz w auto, zapalasz, samo się ustawia a ty o nic się nie martwisz... Gdzie tu lipa ?
Problem Bora lampy
skaktus, widziałeś jak to działa? Musisz ostro auto postawić przechylone żeby zadziało, po za tym reguluje to "po chwili" więc w przypadku gdy coś wieziesz to jak najbardziej, ale gdy jedziesz po krzywych drogach to na nic się to zdaje. Po za tym większość forumowiczów ma sztywniejsze auta obniżone więc nie dociążają bagażników a jak dociążą to na sztywniejszym zawiasie dużo nie usiądzie.
Re: Problem Bora lampy
Prawidłowo działające poziomowanie działa odrazu po włączeniu świateł, które poziomują się w przeciągu 1 - 2 sekund. Robiłem kiedyś coś w rodzaju testu i wystarczyło że jedna osoba siadła do bagażnika i poziomowanie już działało. Po drugie mylisz zasadę działania poziomowanie, jak chyba większość ludzi - poziomowanie nie działa w trakcie jazdy, tylko przy ruszaniu autem a potem jest wyłączona, jakoś sobie nie wyobrażam jak by szybko musiał działać cały układ żeby eliminować każdą nierówność...JacekB pisze:skaktus, widziałeś jak to działa? Musisz ostro auto postawić przechylone żeby zadziało, po za tym reguluje to "po chwili" więc w przypadku gdy coś wieziesz to jak najbardziej, ale gdy jedziesz po krzywych drogach to na nic się to zdaje. Po za tym większość forumowiczów ma sztywniejsze auta obniżone więc nie dociążają bagażników a jak dociążą to na sztywniejszym zawiasie dużo nie usiądzie.
A to że ludzie mają obniżone auto to już ich broszka, ja mówię o serii a nie zmianach, które w większości wypadków wyglądają tak że ktoś obniża auto, daje lamy na fuul do góry i jedzie kozak...
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Re: Problem Bora lampy
Koszto kompletnego na allledrogo jedyne 2k pln Koszt kupowania niekompletnych lamp na sztuki, bez przetwornic itp 500 pln sztuka plus przetwornice i żarnikiskaktus pisze:Xen do lamp z pierwszego linka się nie nadaje, po zamontowaniu xena na H4 zdobywasz mistyczny poziom buraka osiedlowego.
Lepiej pomysleć nad ori xenem do bory.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości