Błotniki

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Błotniki

Post autor: Zwi3rzu » sob gru 24, 2011 12:32

Szukam nowych błotników zamienników z prostokątnymi migaczami czy możecie mi coś polecic? Jakieg producenta te błotniki sa najlepsze?
Nie chodzi o to zeby bylo najtaniej ma byc dobrze:)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Błotniki

Post autor: Paweł Marek » sob gru 24, 2011 14:42

nie znam nazwy firmy ale operuje się określaniami po kolorze, czarne są gorsze a takie w podkładzie szarym - lekko lilla lepsze. Co prawda bardzo ciężko już znaleźć dobre używane błotniki zwłaszcza z prostokątnymi otworami ale spróbować możesz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Błotniki

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 25, 2011 11:24

Zwi3rzu pisze:Nie chodzi o to zeby bylo najtaniej ma byc dobrze
Zwi3rzu,żebyś kupił nawet najdroższy zamiennik,to i tak nie będzie dobrze.Zaufaj mi.Zajmuję się blacharstwem i lakiernictwem na co dzień i przerabiałem temat zamienników w MK3.To jest istna droga przez mękę.Krzywe szczeliny,niepasujące otwory na śruby itd.
Zdaję sobie sprawę,że znalezienie używanych oryginałów to ciężki temat,ale to jedyne sensowne rozwiązanie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Błotniki

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 25, 2011 13:46

do nie dawna też myślałem tak jak kolega Michał_1977, ale ponieważ właśnie jestem po wymianie to już tak nie myślę, zero problemów z dopasowaniem błotniki idealnie pasują, lakiernik potem zrobił swoje. Niestety wiem tylko że były szaro-lilla firmy nie znam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Błotniki

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 25, 2011 19:29

Paweł Marek pisze:Niestety wiem tylko że były szaro-lilla firmy nie znam.
A szkoda,bo mogłoby mi to pomóc w przyszłości.Z ori błotnikami,które nadawałyby się jeszcze do czegoś jest coraz trudniej...prędzej do MK2 znajdę,niż do MK3.
Paweł Marek, a jak ze szczelinami przy drzwiach i masce?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mariusz325
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: wt lis 08, 2011 15:56
Lokalizacja: SPI

Błotniki

Post autor: mariusz325 » ndz gru 25, 2011 19:36

Kurde a ja właśnie musze kupić lewy i zastanawiam sie czy nie wziąśc jakiejś dobrej używki . :bajer: Tylko skąd wiedzieć że to oryginalna używka. :jezor:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Błotniki

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 25, 2011 19:48

Michał_1977 pisze:a jak ze szczelinami przy drzwiach i masce?
niema problemu, to jest robota na cierpliwość, nie zajęło mi to za dużo czasu. Podam jeden myk. Jeśli już po zmontowaniu wszystkiego (przed pomalowaniem) szpara między błotnikami jest nierówna, to odciągając błotnik na kołem zwiększamy ją u dołu, a dopychając zmniejszamy u dołu. Wszystko poza tym pasowało bez problemu.
mariusz325 pisze:Tylko skąd wiedzieć że to oryginalna używka
poszukaj dobrze oznakowań na górnych rantach, odpatrz od swoich starych błotników.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Błotniki

Post autor: Zwi3rzu » ndz gru 25, 2011 19:56

Ja szukalem używki juz jakis czas i powiem wam , że jest ciezko cos kupic .
Taki do wyklepania to ja mam zrobie foty pokaze wam ocenicie czy moze cos z tego warto robić.
Auto robie na dłuższa zabawe i na lipie mi nei zalezy.
Mam przeznaczone na inwestycje 15 tys.



Awatar użytkownika
mariusz325
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: wt lis 08, 2011 15:56
Lokalizacja: SPI

Re: Błotniki

Post autor: mariusz325 » ndz gru 25, 2011 20:05

Zwi3rzu pisze:Mam przeznaczone na inwestycje 15 tys.
nie szkoda Ci tyle uncji wkładać do do auta?? :banghead: :helm:



Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Błotniki

Post autor: Zwi3rzu » ndz gru 25, 2011 20:16

Widzisz źle nie zarabiam ale nie na tyle zeby sobie kupić do wariowania nowe np subaru.
Za to mozna powiedziec dostalem golfa od przyjaciela za 1500zl w ktorym jest silnik zrobiony pod turbinke u Świątka ma przebieg 15 tys i jest elegancko odprezony spokojnie mozna w nim zrobic 260KM a moze i wiecej (oddał mi to auto w tej cenie bo wolal zebym ja mial korzysc z tego niz nawet jak by wzial 5 tys od nieznajomego- taki juz jest).
Czy mozna wiecej dowiem sie bo juz kolega mieszkający w Bydgoszczy ktory zna Świątka ma potwierdzić co i jak. U Światka robimy graty od suzuki dr gdzie swoja droga jestem modem:)
Wiec jak dostane info to minimalnie zrobie 260KM. Jesli jest zakuty zrobie dużo wiecej. Tak wiec w granicach 20 tys zrobie sobie calkiem fajne autko do zabawy na weekendy.
Fakture od Świątka mam na 8700zł wiec coś tam jednak musialo byc zrobione w tym silniku. Nie doczekał on sie turbo..nie bede opisywal dlaczego tak wyszlo i auto stalo 2 lata.
A za te pieniadze dostalem to auto z zrobionym silnikiem , pelnym przelotem kwasowka 67mm, SMT6, wnetrze jak nowe z elementami 20 jahre (nie wiem czy to nie byl 20jahre swoja droga).
Nowe opony toyo ,alufelgi, projektory i zwalona elektryka na amen (juz zrobione 3 tyg roboty).
Biore sie na powaznie i bedzie z tego jakis sensowny projekcik.
Mial to byc civic ale wyszlo jak wyszlo.
Mam nadzieje ze pomozecie mi w tym przedsiewzieciu bo ja jakis super mechanior nie jestem w sumie jestem informatykiem ale hobby to samochody i motocykle i pare innych rzeczy :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Błotniki

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 25, 2011 21:06

Zwi3rzu pisze:Ja szukalem używki juz jakis czas i powiem wam , że jest ciezko cos kupic .
Wiem,ale może poszukaj nowszych z owalnymi kierunkami,a same kierunki przecież można za parę grosików dorwać :bigok:
Paweł Marek pisze:poszukaj dobrze oznakowań na górnych rantach
O kurczaki...zmienialiśmy razem ze slawko333,błotniki u jego brata i za cholerę nie znaleźliśmy żadnych wytłoczeń VW.Błotniki na 100% ori.Na szrocie oglądaliśmy też wiele ori błotników i też nie miały oznaczeń :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mariusz325
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: wt lis 08, 2011 15:56
Lokalizacja: SPI

Błotniki

Post autor: mariusz325 » ndz gru 25, 2011 21:39

To jedyne wyjście chyba jest takie żeby błotnik był założony na aucie i zobaczyć jak leży względem maski ,drzwi i zderzaka ,jakie szpary i wogóle.Bo tak to sie nigdzie pożądnego nie dostanie.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Błotniki

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 25, 2011 22:15

Michał_1977 pisze:nie znaleźliśmy żadnych wytłoczeń VW
wiesz może masz rację, poprzednio robiłem to w mk2 tam jest wytłoczony znaczek VW w kółeczku na górnych brzegach, a teraz nie szukałem i tak zakładałem nowe


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gello1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: pt sie 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krasnystaw

Błotniki

Post autor: gello1 » pn gru 26, 2011 00:32

logo vw powinno być między śrubami w przedniej dolnej części błotnika(w miejscu gdzie zakrywa zderzak)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości