Problem z odkreceniem zamka

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
halabala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt paź 27, 2009 21:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem z odkreceniem zamka

Post autor: halabala » wt lis 22, 2011 19:23

Posiadam golfa mk4 , i tak jak spora część użytkowników mam problem z mikrostykiem , ale to mniej ważne , chodzi o to ze ktoś już kiedyś odkręcał zamek i uszkodził te 2 śruby co trzymają go w drzwiach ( te 2 z boku które widać po otwarciu drzwi) są one zjechane , okągłe w środku , i żadnego klucza nie można dopasować gdyż każdy kreci się w kolo , co robić miał ktoś taki problem ? , rozwiercać śruby ? czy jest jakiś patent na to



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Problem z odkreceniem zamka

Post autor: wojtas46 » wt lis 22, 2011 19:43

Rozwierć i nabij w środek jakiegoś klina , może to być np. trójkątny pilnik odpowiedniej wielkości i odkręcaj , oczywiście przy takiej akcji trzeba to robić z wyczuciem



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Problem z odkreceniem zamka

Post autor: Johnatan » wt lis 22, 2011 23:27

ja przeciąłem boszką. malutka tarcz. przecinaczek i klepałem w storne odkręcania. przy dolnej śrubce może ci sie wygiać Blacha ta wewnętrzna ale jak zdemontujesz zamek to jąwyprostujesz :bajer: Mozesz też tak jak kolega mówił, rozwiercić i wbić klucz torks na nasadke 10tke.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
halabala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt paź 27, 2009 21:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem z odkreceniem zamka

Post autor: halabala » czw lis 24, 2011 18:59

No to wróciłem po 4 godzinach zabawy , nie było opcji by wykrecić nawet po nacięciu śrub , jak przyspawane , wiec została opcja przewiercenia , poszlo na to 5 wierteł do metalu z kazdego szedł ogien ;p te śruby to twardy materiał , az w końcu urwały się łby i sie udało , najciekawsze jest to ze resztki śrub które zostały w zamku wykreciłem palcami ;p pozniej wyjalem zamek bez problemu , przeciścilem wkladke , zamontowalem nowy zamek i zlożylem do kupy :). Ogolnie jakby ktos mial problemy tego typu to tak jak koledzy wyzej napisali :

MLOTEK :D
PRZECINAK
KĄTÓWKA
WIERTARKA + KILKA WIERTEŁ

i na pewno sie uda ;) ,

dzieki za podpowiedzi :)



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Problem z odkreceniem zamka

Post autor: Johnatan » sob lis 26, 2011 03:23

halabala pisze:MLOTEK :D
PRZECINAK
Zależy jak kto podchodzi do roboty. Są tacy że podchodzac boją sie walnąc porządnie w przecinak bo po pierwsze boją sie o ręke a po drugie boją sie o auto. Jak ktoś ma cela i jest pewien że w ręke sobie nie trafi i jest pewien że przecinak jest umiejscowiony w dobrym punkcie to za 3 strzałem śruba puszcza :) A i nie bierzemy młoteczków tylko młotek. coś około hmmm 2kg ? i to ma być strzał jak z ruskiej armaty a nie ubijanie kotletów :) Co do wierteł. Nie potrzeba 5ciu, tylko chłodziwo i szlifierka do ostrzenia wierteł i przede wszystkim umiejętność ostrzenia plus w miare małe obroty na wiertarce. Spalone wiertło nadaje sie do śmietnika, a chłodzone i stępione nadaje sie po ostrzeniu na dalszą prace. Taka mała porada koledzy. Pozdrawiam :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukas_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt cze 05, 2007 18:36
Lokalizacja: opolskie

Problem z odkreceniem zamka

Post autor: Lukas_1 » czw gru 08, 2011 00:52

nawierć po dwa otwory w każdej śrubie- nie jest łatwo ale można (dobrym, małym wiertłem), też miałem ten problem i ni cholery inaczej nie odkręciłem bo jak wiesz są "schowane" pod blachą, następnie klucz francuski lub płaska żabka, dwa twarde, małe trzpienie, np. z małych wierteł skręcasz kluczem lub żabką, wkładasz w nawiercone otwory i po balu, u mnie poszły, następnie przecinasz flexą z cienką tarczą i powinno działać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości