Pasy Bezpieczeństwa MK3

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateuuusz2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 13:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce

Pasy Bezpieczeństwa MK3

Post autor: mateuuusz2 » czw wrz 15, 2011 22:43

Witam Potrzebuje wymienić pasy bezpieczeństwa od strony pasażera z przodu chciałbym linki do jakiś instrukcji czy foto-poradnika jakiegoś


Ej Panowie.... Chyba każdy z was wie bez telewizji można,Telewizora NIE!!!!

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Pasy Bezpieczeństwa MK3

Post autor: Haki » czw wrz 15, 2011 23:07

:bylo: Wymiana raczej nie będzie trudna. Śruby, plastiki, zatrzaski... Trzeba zdemontować plastiki na progu i na słupku. Dla wygody warto wyciągnąć siedzenie :D

Jedna mała uwaga: kiedy zabieramy się za demontowanie plastików ze słupka to najpierw zdejmujemy ten górny (ten skąd pas bezpieczeństwa "wyłazi"), ponieważ ten dolny trzyma jeszcze na śrubce, która jest ukryta pod tą górną częścią słupka... Warto to wiedzieć, sam o mało co tej dolnej części nie połamałem przy demontażu


cytat jednego z kolegów ... :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Pasy Bezpieczeństwa MK3

Post autor: ssarna1 » czw wrz 15, 2011 23:08

A jak to wygląda kiedy są napinacze pirotechniczne?


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Pasy Bezpieczeństwa MK3

Post autor: Haki » czw wrz 15, 2011 23:27

cytat kolegi mariusz75 Zarówno w MK III (tylko jak auto posiada czołowe poduszki powietrznw dla kierowcy i pasażera) jak i MK IV były montowane pasy pirotechniczne

Różnica
1. w MK III są one odpalene w czasie zderzenia przez mechaniczny czujnik pomiaru siły bezwładności umieszczony w napinaczu pasa

2. w MK IV są one odpalane za pomocą impulsu elektrycznego wysyłanego przez sensor poduszek powietrznych

3. no i budowa samego napinacza i umiejscowienia ładunku pirotechnicznego jest zdecydowanie inna w MK III i MK IV.

Wspulne mają tylko jedno. nazwe napinacza. "pirotechniczny" czyli działający w oparciu o ładunek wybuchowy.

[ Dodano: 22 Sty 2009 01:27 ]
I jeszcze odp na twoje pierwsze pytanie.

Pasy z napinaczami były montowane tylko w połączeniu z czołowymi poduszkami powietrznymi dla kierowcy i pasażera.

Pierwsze MK III bez poduszek powietrznych nie miały pasów z napinaczami tylko zwykłe mechaniczne blokujące się przy szarpnięciu.

Od około 1996r prawie wszystkie VW mają czołowe poduszki powietrzne to i posiadają napinacze pasów bezpieczenśtwa.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Pasy Bezpieczeństwa MK3

Post autor: Krzysiek W. » pt cze 27, 2014 17:36

Trochę odkurzę temat - bo nie chce zakładac nowego.
Czy pasy z ibizy 6k podejdą plug&play do mk3? Chodzi zarówno o przednie jak i o tylne. Ibiza 3d i golf również 3d.


Nic już nie będzie takie same.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości