Montaż oryginalnego szyberdachu

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Montaż oryginalnego szyberdachu

Post autor: OsteR9019 » pt mar 11, 2011 20:44

Co do wytzrymałości dane z wikipedii
* wytrzymałość na rozciąganie k'r = 0,8 kr
* wytrzymałość na zginanie k'g = 0,9 kr
* wytrzymałość na ściskanie k'c = kr
* wytrzymałość na ścinanie k't = 0,65 kr
Czyli jak coś ma spaść na dach wytrzymałość będzie podobna, przy dachowaniu już dużo gorzej, bo działa zginanie a nawet ścinanie. Wiele razy naprawiając auta po blacharce nawet nie pomyślałem o wytrzymałości przy dachowaniu ale teraz po zastanowieniu wiem że to może być problem. Jeśli to ma być powodem rezygnacji z szyberdachu jest jak najbardziej zrozumiałe (ale to zakładanie najczarniejszego scenariusza). Co nie znaczy że ze spawanym dachem auto się zdeformuje. Z drugiej strony co mają powiedzieć użytkownicy cabrio.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości