demontaż podłokietnika

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

demontaż podłokietnika

Post autor: suchy1985 » sob sty 08, 2011 19:40

Witam postanowiłem wyregulowac ręczny gdyz mam bardzo luźną dzwignie, wiem jak zdemontowac tylnią część tunelu srodkowego ale nigdzie niemoge znaleźć sposobu demontażu podłokietnika:/ jak go zdemontować? od podstaw
pozdrawiam i dzieki za pomoc


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

demontaż podłokietnika

Post autor: italiano_83 » sob sty 08, 2011 19:44

Wystarczy zajrzeć do działu faq nawet zdjęcia są :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292197" onclick="window.open(this.href);return false;


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

demontaż podłokietnika

Post autor: suchy1985 » sob sty 08, 2011 20:15

czyli wystarczy tylko odkręcić śrube imbusową M8x24? zdjąć podłokietnik a później tylko tunel? tak a propo czy tę śrube do regulacji widać na którejś z fotek?


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

demontaż podłokietnika

Post autor: wojtas46 » sob sty 08, 2011 20:39

Jeśli chodzi o śrube na imbus , to jest na 4 fotce od końca , podane masz przez kolegę italiano_83 wszystko jak na talerzu , nic tylko działać



Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

demontaż podłokietnika

Post autor: suchy1985 » sob sty 08, 2011 20:57

tak wiem tylko mi chodziło o tą śrube do regulacji ręcznego:)


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

demontaż podłokietnika

Post autor: wojtas46 » sob sty 08, 2011 21:31

Na 6 fotce licząc od góry , sruba od ręcznego jest jedna i od linek masz jeszcze dwie śruby do regulacji poszczególnych linek . Prawa albo lewa strona , jeśli tam nic nie ruszałes to z hamplami powinno byc oki



Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

demontaż podłokietnika

Post autor: suchy1985 » sob sty 08, 2011 22:33

czyli to sa te co kolega wsuwa na nie nakretki zaciskowe? chodzi o to że mam luźną wajche z ręcznego tak na 9 zabków łapie, i ręczny nie łapie mi na lewe koło, to może podreguluje lewą śrubke i będzie ok. jak myślisz?


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

demontaż podłokietnika

Post autor: suchy1985 » ndz sty 09, 2011 16:16

udało mi się naprawić mój ręczny okazało się że ciegna przy zaciskach się zapiekły, niemozna było nawet nimi poruszyć, za pomocą wd40 udało mi się je rozruszać, później naciągłem tylko linki przy ręcznym i jest wszystko ok. co do podłokitnika to ja miałem śrube na klucz 13 a nie inbus:)
pozdrawiam


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości