Jak wyjąć halogeny ZKW

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Jak wyjąć halogeny ZKW

Post autor: Rafit » wt gru 28, 2010 12:37

Jak wyjąć te halogeny z auta, tak aby ich nie połamać?

Mam zderzak w idealnym stanie i mocowania tak się wpięły, że nie mogę ich teraz za nic wyciągnąć.
Jest jakiś patent na to aby nic nie uszkodzić i je wyjąć w jednym kawałku? Z kanału mocowań nie widać, a jak podważam śrubokrętem to się wyginają na granicy pęknięcia i nic.



Awatar użytkownika
Marko16v
Dr Swap
Dr Swap
Posty: 451
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:39
Lokalizacja: Zabrze

Jak wyjąć halogeny ZKW

Post autor: Marko16v » wt gru 28, 2010 13:26

Rafit, Odchylasz od środka auta czyli strony tablicy rej , odchylasz troche, wsadzasz cienki srubcyk zeby odgiąć te blaszke mocującą i powinien ładnie wyskoczyć :bigok:


Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Jak wyjąć halogeny ZKW

Post autor: Paweł Marek » wt gru 28, 2010 22:02

Wyjmij sobie kierunek i atrapkę środkową a halogen to czy ja się mylę że jest na śrubki?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Jak wyjąć halogeny ZKW

Post autor: Rafit » śr gru 29, 2010 00:50

Paweł Marek, ZKW, nie zwykłe halogeny.
Obrazek

Marko16v, próbowałem tak i tylko sobie zderzak wgniotłem tak te środkowe mocowania trzymają.



Awatar użytkownika
Marko16v
Dr Swap
Dr Swap
Posty: 451
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:39
Lokalizacja: Zabrze

Jak wyjąć halogeny ZKW

Post autor: Marko16v » śr gru 29, 2010 13:01

Rafit, Hmm, mogły się zagiąć te uchwyty ze zderzaka, spróbuj tak jeszcze że łape wsadzasz przez komore górą za halogen ( oczywiście wtyczki odłączone ? bo ja mialem bardzo krótkie kable u siebie i nie dało się ich wyjąć bez odłączenia uprzedniego :jezor: ). no i jakoś musisz od komory pchać, drugą reką od zewnątrz wyciągać, tylko z wyczuciem dużym, mi na początku tez demontaż dużo czasu i nerwów potrafił zepsuć ale w końcu opanowałem te metoda o której pisałem post wyżej :bigok:


Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości