Problem z ciepłym nawiewem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ciepłym nawiewem
skoro oba węże ciepłe to obstawiam problem z klapką ciepłe/zimne w obudowie nagrzewnicy.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Problem z ciepłym nawiewem
a jak sie do tego zabrac aby to sprawdzic?? tez trzeba sciagac cala deske?? Bo jakos tego nie widzemishabest pisze:...było tam że na klapce sterującej ciepłe-zimne jest taka gąbka i ona się wykrusza i cały czas zimnym wali...
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Problem z ciepłym nawiewem
dziś miałem ten sam przypadek na warsztacie,wymieniałem wszystkie przewody wodne po zalaniu i odpowietrzeniu cały czas mi się gotował,termostat się otwierał wentylator załańczał a temperatura 100*C i tak w kółko a temperatura z nawiewu zimna oglądając silnik zauważyłem że pasek klinowy na pompie jest żle założony po zamianie gwałtownie powrucił gorący strumień powietrza,tylko jedno mnie zastanawia u mnie w golfinie też miałem żle założony pasek i nic się nie działo zamieniłem go tak jak powinien być i jest tak samo czyli OK.Może w waszym przypadku wam coś to pomoże
sprzedam liczniki od seata bez szyny CAN
diagnoza vag
diagnoza vag
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Problem z ciepłym nawiewem
co masz na mysli zle nalozony?? bo nie bardzo kumam... przeciez naciag paska nie ma nic do rzeczy (no chyba ze jest tak luzny ze w ogole nie kreci )weed1982 pisze:dziś miałem ten sam przypadek na warsztacie,wymieniałem wszystkie przewody wodne po zalaniu i odpowietrzeniu cały czas mi się gotował,termostat się otwierał wentylator załańczał a temperatura 100*C i tak w kółko a temperatura z nawiewu zimna oglądając silnik zauważyłem że pasek klinowy na pompie jest żle założony po zamianie gwałtownie powrucił gorący strumień powietrza,tylko jedno mnie zastanawia u mnie w golfinie też miałem żle założony pasek i nic się nie działo zamieniłem go tak jak powinien być i jest tak samo czyli OK.Może w waszym przypadku wam coś to pomoże
a jeszcze mam takie pytanie. Pompa w 1.8 ABS jest napedzana oczywiscie klinowym pradwa??
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
- proinstalnet
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Problem z ciepłym nawiewem
ten przy kroccu na glowicy?nest4 pisze:WYMIENCIE SOBIE CZUJNIK TEMPERATURY 4 PINOWY U MNIE POMOGLO:P
oki sprawdze, tylko co ma pasek do ciepla w nagrzewnicy za chiny ludowe nie moge pojacproinstalnet pisze:wielorowkowym
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
- Mack.
- Gadatliwa bestia
- Posty: 796
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Problem z ciepłym nawiewem
Skoro o ogrzewaniu wątek to i ja się zapytam.
Wczoraj pojawił się u mnie dość śmierdzący problem. Na postoju z włączonym nawiewem nawet na pozycję 1, strasznie czuć spaliny. Podczas jazdy tego nie ma. Co skrzyżowanie muszę ogrzewanie wyłączyć, bo wytrzymać sie nie da. Przecież nie będę truć siebie i pasażerów.
Jakieś pomysły jak do tego podejść i co może być przyczyną?
Wczoraj pojawił się u mnie dość śmierdzący problem. Na postoju z włączonym nawiewem nawet na pozycję 1, strasznie czuć spaliny. Podczas jazdy tego nie ma. Co skrzyżowanie muszę ogrzewanie wyłączyć, bo wytrzymać sie nie da. Przecież nie będę truć siebie i pasażerów.
Jakieś pomysły jak do tego podejść i co może być przyczyną?
Problem z ciepłym nawiewem
poszukaj na forum prawidłowe założenie paska wielorowkowego bo na pompie koło jest gładkie i przeważnie przy zakładaniu paska można się jeb...ć i pompa będzie hulać w lewo a nie w prawo, o to mi chodziło abyś u siebie sprawdził przyczyn może być kilka jeszcze warto ściągnąć przewody idące do nagrzewnicy i w jeden otwór wsadzić szlauf i przepłukać napewno zobaczysz czy masz drożność i przy okazji przepłukasz ze syfu.
sprzedam liczniki od seata bez szyny CAN
diagnoza vag
diagnoza vag
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Problem z ciepłym nawiewem
No dobrze sprawdze tez to wszystko, ale ponizej zamieszczam 2 zdjecia (paska wielorowkowego i przewodow nagrzewki) i czy moge prosic jakies wprawne oko o podpowiedzenie czy wszystko jest dobrze zalozone
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z ciepłym nawiewem
j_a_r_o_o_o, kolega miał na myśli odwrotne założenie paska welorowkowego czyli nad kołem pompy - częsty błąd. U ciebie jest ok.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Problem z ciepłym nawiewem
tak myslalem, ale powiem CI szczerze ze wolalem sie upewnic bo juz naprawde mam dosc tej przygody z ogrzewaniem. Slabi mnie to, stad te pytania. A powiedz mi jeszcze, czy z tymi wezami co do nagrzewnicy ida jest wszystko w porzadku?Paweł Marek pisze:j_a_r_o_o_o, kolega miał na myśli odwrotne założenie paska welorowkowego czyli nad kołem pompy - częsty błąd. U ciebie jest ok.
Nie wiem gdzie juz szukac a nie wierze ze jest zapchana nagrzewnica bo wszystko bylo ok, z kratek lecialo gorace powietrze (az parzylo), i jak dalem samochod do mechanika (wymienial uszcelke pod glowica), od tamtej pory przestal grzac. Wiec z dnia na dzien przestalo(?)....nie wierze!
A jak sprawdzic klapke cieple/zimne w obudowie nagrzewnicy? Tez trzeba sciagac cala deske czy jakos sie do niej moge dostac bez tej czynnosci?
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Problem z ciepłym nawiewem
witam jakie sa oznaki uszkodzonej pompy wody( o ile sie nie mylę powinnien być słuszalny jakiś dzwiek)i czujnika temp golf 2 rok 1988 benz 1.6
Problem z ciepłym nawiewem
Musiał przy tej czynności spuścić płyn. Na bank powietrze stoi w nagrzewnicy. Masz lpg ? , pisałeś wcześniej że wąż wlotowy do nagrzewnicy gorący a drugi bardzo ciepły- oba mają być gorące, to że drugi jest ciepły nie oznacza że jest przepływ - nagrzeje się od układu, miałem tak samo w toledo. Może jeszcze być tak że po tej wymianie uszczelki jakieś paprochy poszły w układ i siadły w nagrzewnicy. Możesz sprawdzić drożność tak jak ja to zrobiłem w toledasie - odpiąłem nagrzewnicę i podłączyłem do niej wąż ogrodowy i puściłem wodę. Przelało się ładnie więc pospinałem wszystko do kupy, odpowietrzyłem na wężach bo przez gaz ciężko coś ta nagrzewnica się odpowietrzała, pomogłem sobie w ten sposób że ścisnąłem wąż z grzania do reduktora ściskiem stolarskim, jak już płyn poleciał przez nagrzewnicę to pojawiło się w końcu upragnione ciepełko... Cudów nie ma, jak działało to raczej samo nie padło a płyn miałeś spuszczany. Drożność wężyka do odpowietrzania sprawdzałeś ?j_a_r_o_o_o pisze:dalem samochod do mechanika (wymienial uszcelke pod glowica),
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 37 gości