Problem z wycieraczką tylnej szyby - gwint + rdza.

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Problem z wycieraczką tylnej szyby - gwint + rdza.

Post autor: skaktus » ndz paź 10, 2010 00:43

Witam.

Mam pewien problem dotyczący tylnej wycieraczki w MK3. Wycieraczka posiada dyszę do spryskiwacza szyby. Na samym dole tuż przy samej klapie, mamy gwint, na który nakręcamy nakrętkę, która z kolei trzyma cały "trzpień" (tak to nazwijmy). Niestety gwint został zryty, dzieci z gimnazjum pokroju dopalaczy JP100% urwały wycieraczkę, ale wiadomo, to nie puszcza odrazu, więc przy okazji gwint został zerwany. Czy podlega to jakiejś wymiianie, ponownemu gwintowaniu itp ? Macie jakiś pomysł ?

No i jeszcze jedno - macie sprawdzony sposób na wiewiórkę przy lampkach rejestracji oraz w miejscach montaży belki osłaniającej lampki ? Te wciskane bolce z plastiku ciągle ryją bo potworze i ruda wskakuje raz dwa...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem z wycieraczką tylnej szyby - gwint + rdza.

Post autor: Haki » pn paź 11, 2010 00:16

skaktus pisze:Witam.

Mam pewien problem dotyczący tylnej wycieraczki w MK3. Wycieraczka posiada dyszę do spryskiwacza szyby. Na samym dole tuż przy samej klapie, mamy gwint, na który nakręcamy nakrętkę, która z kolei trzyma cały "trzpień" (tak to nazwijmy). Niestety gwint został zryty, dzieci z gimnazjum pokroju dopalaczy JP100% urwały wycieraczkę, ale wiadomo, to nie puszcza odrazu, więc przy okazji gwint został zerwany. Czy podlega to jakiejś wymiianie, ponownemu gwintowaniu itp ? Macie jakiś pomysł ?

No i jeszcze jedno - macie sprawdzony sposób na wiewiórkę przy lampkach rejestracji oraz w miejscach montaży belki osłaniającej lampki ? Te wciskane bolce z plastiku ciągle ryją bo potworze i ruda wskakuje raz dwa...

Możesz wymienić całość tzn - trzpień na którym osadzone jest ramię wycieraczki - albo pobawić się narzynką i zrobić nowy gwint....

Problem nr 2 -- zdemontuj całość ... wyczyść i pokryj to auto smarem - lub jakimś barankiem BOLLA np .... problem powinien zniknąć


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości