Luz na kierownicy: gora dol
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Mnie też latała kierownica góra/dół.
Jak zdejmiesz osłone miedzy kierownica a licznikiem to po lewj masz śrubę (u mnie na płaski śrubokręt) ja ja wymieniłem na imbus (M8 chyba) i teraz jest wszystko OK.
Jak zdejmiesz osłone miedzy kierownica a licznikiem to po lewj masz śrubę (u mnie na płaski śrubokręt) ja ja wymieniłem na imbus (M8 chyba) i teraz jest wszystko OK.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Luz na kierownicy: gora dol
Odkopię starego trupa aby nie zakładać nowego tematu. Mam wyczuwalny luz na kolumnie. Choć bardziej nie jest to luz a coś przeskakujące z klikiem przy mocniejszym ruszaniem kierownicą góra dół w mk2.
Przy mocniejszym szarpaniu się z kierownicą czuć i słychać takie pykanie, przeskakiwanie w górnej części kolumny. Nie jest to luz, który można wywołać drobnymi *#cenzura#*.
Na oko wszystko jest dobrze poskręcane. Wiem, że gdzieś tam jest łożysko ale czy ono w ogóle jest wymienialne?
Przy mocniejszym szarpaniu się z kierownicą czuć i słychać takie pykanie, przeskakiwanie w górnej części kolumny. Nie jest to luz, który można wywołać drobnymi *#cenzura#*.
Na oko wszystko jest dobrze poskręcane. Wiem, że gdzieś tam jest łożysko ale czy ono w ogóle jest wymienialne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości