Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
Witam postanowiłem odratować moje fotele po przeczytaniu kilku tematów otóż po zmierzeniu miernikiem czujnika temperatury na 20k i 2k uzyskuje odpowiedz miernika 1 wiec jest zwarty ale równieć po zmostkowaniu przewodu czerowno białęgo i czarno zółtego maty nie zaczeły grzać czy istnieje możliwość ze maty sie poprzepalały ? jeżeli tak czy zostaje tylko wymiana mat na uniwersalne z allegro czy mozna te jakos odratowac ? co można jeszcze sprawdzić ?
			
									
									Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
tak istnieje .. na forum masz foto poradę jak je wymienić...istnieje możliwość ze maty sie poprzepalały ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
						MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
tak gwoli ścisłości, gdy omomierz wskazuje "1" to to nie jest zwarcie a brak przejścia 
			
									
									
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 736
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
Piotkoz, zapewne przepaliła się na siedzisku od częstego siadania,miejsce uszkodzenia widoczne gołym okiem.ok 
			
									
									
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM 
						Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
Nie mam ani jednego przepalenia w foteluROBAL_26 pisze:Piotkoz, zapewne przepaliła się na siedzisku od częstego siadania,miejsce uszkodzenia widoczne gołym okiem.ok
 ani w kierowcy ani pasażera
 ani w kierowcy ani pasażeraHubi14 pisze:tak gwoli ścisłości, gdy omomierz wskazuje "1" to to nie jest zwarcie a brak przejścia
To ta mata jest dobra jak pokazuje 1 ?
 mierząc na omah ?
 mierząc na omah ?- MarcinMadison
- Mały gagatek 
- Posty: 124
- Rejestracja: sob sie 20, 2011 00:03
Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
Gdy omomierz pokazuje 1 znaczy ze nie przewodzi prądu i nie bada oporu, lub wartość oporu przewyższa zadana skale, czyli zmień ustawienia omomierzemPiotkoz pisze:Nie mam ani jednego przepalenia w foteluROBAL_26 pisze:Piotkoz, zapewne przepaliła się na siedzisku od częstego siadania,miejsce uszkodzenia widoczne gołym okiem.okani w kierowcy ani pasażera
Hubi14 pisze:tak gwoli ścisłości, gdy omomierz wskazuje "1" to to nie jest zwarcie a brak przejścia
To ta mata jest dobra jak pokazuje 1 ?mierząc na omah ?
W Twoim przypadku to możliwe ze przepalone lub coś złe robisz/mierzysz

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MK1 R32 aka BlackBeast in progress
						Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
Ja u siebie w mk2 uratowałem mate kierowcy. 
Po pierwsze to autor posta bierze się za pomiary a nie ma zielonego co to jest miernik. Ustawiając miernik na mierzenie ohm i rozłączając dwie końcówki miernika od razu można się domyśleć że 1 to obwód otwarty. Po złączeniu końcówek miernik pokazuje opór ,czyli obwód zamknięty,na wyświetlaczu w okolicach zera.
Czyli 1 to przerwa. Najczęściej przerwa robi się w miejscu przejścia przewodów w element grzejny i termik. W siedzisku znajduje się to na wysokości "czekoladowego oka". 
 
Fotel najlepiej wyjąć z auta, umiejętnie rozebrać z tapicerki. Lutownica w dłoń i zrobione.
			
									
									Po pierwsze to autor posta bierze się za pomiary a nie ma zielonego co to jest miernik. Ustawiając miernik na mierzenie ohm i rozłączając dwie końcówki miernika od razu można się domyśleć że 1 to obwód otwarty. Po złączeniu końcówek miernik pokazuje opór ,czyli obwód zamknięty,na wyświetlaczu w okolicach zera.
Czyli 1 to przerwa. Najczęściej przerwa robi się w miejscu przejścia przewodów w element grzejny i termik. W siedzisku znajduje się to na wysokości "czekoladowego oka".
 
 Fotel najlepiej wyjąć z auta, umiejętnie rozebrać z tapicerki. Lutownica w dłoń i zrobione.
Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
wyjdz i nie wracaj . jezeli masz brak kultury to takich nie potrzebujemy.bolek175 pisze:Ja u siebie w mk2 uratowałem mate kierowcy.
Po pierwsze to autor posta bierze się za pomiary a nie ma zielonego co to jest miernik. Ustawiając miernik na mierzenie ohm i rozłączając dwie końcówki miernika od razu można się domyśleć że 1 to obwód otwarty. Po złączeniu końcówek miernik pokazuje opór ,czyli obwód zamknięty,na wyświetlaczu w okolicach zera.
Czyli 1 to przerwa. Najczęściej przerwa robi się w miejscu przejścia przewodów w element grzejny i termik. W siedzisku znajduje się to na wysokości "czekoladowego oka".
Fotel najlepiej wyjąć z auta, umiejętnie rozebrać z tapicerki. Lutownica w dłoń i zrobione.
Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
A która część mej wypowiedzi Pana szanownego uraziła?
Przepraszam. Chciałem tylko pomóc.
			
									
									Przepraszam. Chciałem tylko pomóc.
Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli
Koledzy bolek175, Piotkoz,  spokojnie mi tu i edytować posty bo nie mam zamiaru dawać wam prezentów   na Święta
  na Święta
			
									
									 na Święta
  na ŚwiętaMiarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
						MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości





