[mk3] gwint czy sport - oto jest pytanie

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

elektrons
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 01, 2019 09:40

[mk3] gwint czy sport - oto jest pytanie

Post autor: elektrons » wt cze 11, 2019 12:45

Witam wszystkich. Mam małą zagwozdkę z moją golfiną 1.8 GT. Szykuje mi się wymiana amorów, auto '93, amo w tyle rozwalone, siedzi na sprężynach, przód ok ale też chcę wymienić. Opony 205/50/15. Jednak jest problem i chciałbym się Was poradzić - gwint czy zaw. sportowe? Aktualnie przy większych uskokach tylne koła trą o nadkole. Pytanie co jest lepsze, kupić gwint i wyregulować, czy kupić sport o konkretnym obniżeniu? Obawiam się że kupię sport i będzie za nisko, a regulacji brak - ile więc musiałby być sport żeby pozbyć się tarcia?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

[mk3] Re: gwint czy sport - oto jest pytanie

Post autor: KoguT » pn wrz 09, 2019 18:09

Gwint.
Regulujesz jak Ci pasuje i masz spokój.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości