Witam
Mam problem, w Pasacie kombi B5 z 2005 roku po przejechaniu okolo 100 km w wiekszosci na wolnych obrotach okolo 2000 obr/min zaczyna szarpac kierownica. Najpierw raz potem po kilku km znowu jednorazowo az po kolejnych 10 km zaczelo stale moco szarpac kierownica jakby sie jechalo po kartoflisku. Jednak jesli dodam gazu i obroty podniose do 3000 szarpanie ustaje i da sie dojechac do domu. Zjawisko to powtarza sie tylko gdy przejedzie sie ponad 100km ciglej jazdy, bylem juz u trzech fachowcow, zalozylem nowe opony przelozylem felgi z tylu do przodu, sprawdzali zawieszenie, kola i symetrie pojazdu, wszystko jest w porzadku, jednak nie mogli zauwazyc tego zjawiska bo dzieje sie to dopiero po okolo godzinie jazdy, a nikt z nich tego nie zrobil. Czy moze mial ktos taki przypadek?
Pozdrawiam
Janusz
janusz@computerage.co.uk
Passat B5 szarpanie kierownicą podczas jazdy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Passat B5 szarpanie kierownicą podczas jazdy
może to wina paliwa, bądź cos z układem wtryskowym skoro szarpie
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Passat B5 szarpanie kierownicą podczas jazdy
Dzieki za odpowiedz
Szarpanie jest tylko na kierownicy, silnik chodzi rowno.
Po prostu kierownica rusza na lewo i prawo tak ze trudno ja utrzymac w rekach.
pozdrowka
Janusz
Szarpanie jest tylko na kierownicy, silnik chodzi rowno.
Po prostu kierownica rusza na lewo i prawo tak ze trudno ja utrzymac w rekach.
pozdrowka
Janusz
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Passat B5 szarpanie kierownicą podczas jazdy
Może problem leży w pompie wspomagania lub samej przekładni kierowniczej? W pompie jest zaworek i bywały przypadki, że zawodził i kierownica szalała sama. Proponuję profilaktycznie wylać stary olej z układu, przeczyścić wszystko albo tanim olejem albo ropą. Potem znowu wylać wszystko, wydmuchać ile się da i zalać na nowo świeżutkim płynem. Jeśli chodzi o zaworek można go również profilaktycznie odkręcić przy pustym układzie i wyczyścić (najlepiej gdy mamy zdemontowaną pompę).
...
Passat B5 szarpanie kierownicą podczas jazdy
uszkodzony zawór dystrybucyjny w maglownicy - do wymiany cały magiel.
Re: Passat B5 szarpanie kierownicą podczas jazdy
Problemem okazał się prawy zwenętrzny przegub (z ang. CV joint)
po wymianie wszystko wróciło do normy i można znowu cieszyć sie jazdą.
po wymianie wszystko wróciło do normy i można znowu cieszyć sie jazdą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości