Witam! Mam pytanie do osób które wymieniały sworzeń wahacza/łącznik stabilizatora w takich modelach jak LUPO, POLO, AROSA gdzie sworzeń jest umieszczony w taki sposób:
1. Pytanie: Czy jestem w stanie wymienić sworzeń bez odkręcania śruby przegubu i "odchylania" zwrotnicy?
W wyżej wymienionych pojazdach łącznik stabilizatora wygląda tak:
2. Pytanie: Czy taki łącznik mogę odkręcić gdy samochód nie jest podniesiony?
3.Pytanie: Czy ostatecznie dokręcać muszę kiedy samochód stoi na kołach?
Wymiana sworzni wahaczy i łączników stabilizatora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana sworzni wahaczy i łączników stabilizatora
ad. 1 Tak, jak wybijesz sworzeń z gniazda to wahacz pociągniesz na dół i wysuniesz sworzeń z wahacza (oczywiście po odkręceniu 3 śrub mocujących sworzeń w wahaczu)
ad. 2 Tak, ale łatwiej Ci będzie go wymontować i zamontować kiedy podniesiesz auto, bo będzie wtedy ciągnął do góry.
ad 3 Tak ...
ad. 2 Tak, ale łatwiej Ci będzie go wymontować i zamontować kiedy podniesiesz auto, bo będzie wtedy ciągnął do góry.
ad 3 Tak ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości