Stuki, bicie - przód

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
beRRo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz cze 30, 2013 22:55
Lokalizacja: WML
Silnik: AKL
Kontakt:

Stuki, bicie - przód

Post autor: beRRo » pn kwie 11, 2016 17:18

Witam, ostatnio zauważone zostały zmiany w zawieszeniu przednim, natomiast są to stuki dochodzące z przedniego zawieszenia, dodam że przy 120km/h oraz hamowaniu trzęsie kierownicą. Nie jest to zbyt komfortowa jazda... Gdy unoszę auto i ruszam kołami to są luzy (prawo, lewo) w tym czymś...
Obrazek


Obrazek

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Stuki, bicie - przód

Post autor: wojtas46 » pn kwie 11, 2016 19:28

To coś nazywa się poduszka amortyzatora,sugeruję jechać jednak na diagnostykę i tam za 20 zeta przetrzepią całą zawiechę



Awatar użytkownika
beRRo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz cze 30, 2013 22:55
Lokalizacja: WML
Silnik: AKL
Kontakt:

Stuki, bicie - przód

Post autor: beRRo » sob kwie 16, 2016 11:57

Byłem i gość namierzył do wymiany

tuleja wahacza duża x2
tuleja wah. mała x2
sworznie wah 2x
łącznik stab. 2x.

Cena wszystkiego + robota = 500pln
?
Czy opłaca się za taką opłatę, i czy bicie kierownicy podczas hamowania i dużej prędkości jest przyczyną tego co wymienił na diagnostyce?


Obrazek

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Stuki, bicie - przód

Post autor: piotrek233 » sob kwie 16, 2016 12:05

Wszytko zależy na jakich częściach. Polecam lemfordera- Będziesz miał spokój na długi czas. tuleje dużą kup od S3(nie do zajechania)

Zużyte zawieszenie może mieć wpływ na bicie kierownicy ale nie musi.
Jeżeli wyminiesz zawieszeni i dalej będzie bicie, to koła do wyważenia lub krzywe felgi, krzywe tarcze, krzywe piasty.



Awatar użytkownika
beRRo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz cze 30, 2013 22:55
Lokalizacja: WML
Silnik: AKL
Kontakt:

Re: Stuki, bicie - przód

Post autor: beRRo » sob kwie 23, 2016 12:14

Wszystko wymienione tuleje + drążki + sworznie + łączniki + geometria wykonana - a dalej trzęsie fajerą podczas hamowania. Mechanik mówił żeby wymienić wszystkie tarcze + klocki. I zapewniał że to nie wina żadnych łożysk - piast czy przekładni. Czy ktoś miał podobny problem? i wymiana tarcz pomogła coś? (tarcze wymieniałem wszystkie dwa lata temu, tylko że osobno przód i tył)


Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Stuki, bicie - przód

Post autor: waski1 » sob kwie 23, 2016 12:46

beRRo pisze: I zapewniał że to nie wina żadnych łożysk - piast
Kaszpirowski czy może Nostradamus ?



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Stuki, bicie - przód

Post autor: piotrek233 » sob kwie 23, 2016 13:15

Zmień wymieniacza bo mechanikiem go nazwać nie można. Mówi, że masz wymieniać tarcze, klocki na jakiej podstawie? ale jak się okażę że tarcze i klocki są dobre to kto będzie płacił Ty czy on. Kolego nie daj się naciągać


Pojeźdź do normalnego mechanika niech zmierzy czujnikiem zegarowym bicie tarcze a przede wszystkim piast. Bo jeśli są krzywe piasty to choćbyś założył na nie nowe tarcze to też się skrzywią. Jeżeli wymieniasz piasty to niestety trzeba będzie wymienić także łożyska w kołach.



Awatar użytkownika
beRRo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz cze 30, 2013 22:55
Lokalizacja: WML
Silnik: AKL
Kontakt:

Re: Stuki, bicie - przód

Post autor: beRRo » sob kwie 23, 2016 13:40

No właśnie też 2 lata temu było dobrze na 100km przejechanych na tych nowych tarczach później było to samo (bicie). Więc tu chyba nie wina tarcz jest...


Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: Stuki, bicie - przód

Post autor: waski1 » sob kwie 23, 2016 14:59

beRRo pisze:No właśnie też 2 lata temu było dobrze na 100km przejechanych na tych nowych tarczach później było to samo (bicie). Więc tu chyba nie wina tarcz jest...
Musisz przemyśleć w tej sytuacji wymianę piast a co za tym idzie łożysk.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości