Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
Witam,
Miałem stłuczkę jakiś czas temu, dostałem strzał w koło od strony kierowcy. Auto to Golf 4 1.9 SDI '98 rok
Wygląda dosyć niewinnie, ale od mechanika dostałem informacje, że sama mechanika wyjdzie z robocizną 2000zł. Z transportami i blacharką wyjdzie mnie spokojnie 2500 to przy wartości auta (4500) mija się z celem.
Macie jakieś porady? Może zmienić mechanika? Czy może bardziej opłacalne było by sprzedanie auta na części ?
Lista elementów do wymiany jaką dostałem od mechanika:
1. amortyzatory P l/p
2. poduszki kpl amortyzatora P l/p
3. zwrotnica Plewy
4. drążek kierowniczy Plewy
5. końcówka drążka Plewy
6. przegub z osłoną Plewy
7. łożysko Plewy
8. wahacz kpl Plewy
9. łącznik stabilizatora Plewy
10. przewód hamulcowy elastyczny Plewy
Moja pierwsza stłuczka, byłem sprawcą, wiec z ubezpieczenia nici. Co polecicie mi zrobić ?
Miałem stłuczkę jakiś czas temu, dostałem strzał w koło od strony kierowcy. Auto to Golf 4 1.9 SDI '98 rok
Wygląda dosyć niewinnie, ale od mechanika dostałem informacje, że sama mechanika wyjdzie z robocizną 2000zł. Z transportami i blacharką wyjdzie mnie spokojnie 2500 to przy wartości auta (4500) mija się z celem.
Macie jakieś porady? Może zmienić mechanika? Czy może bardziej opłacalne było by sprzedanie auta na części ?
Lista elementów do wymiany jaką dostałem od mechanika:
1. amortyzatory P l/p
2. poduszki kpl amortyzatora P l/p
3. zwrotnica Plewy
4. drążek kierowniczy Plewy
5. końcówka drążka Plewy
6. przegub z osłoną Plewy
7. łożysko Plewy
8. wahacz kpl Plewy
9. łącznik stabilizatora Plewy
10. przewód hamulcowy elastyczny Plewy
Moja pierwsza stłuczka, byłem sprawcą, wiec z ubezpieczenia nici. Co polecicie mi zrobić ?
Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
Przeniosłem z działu wyceny, tu szybciej ktoś ci doradzi
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
heh z ekonomicznego punktu widzenia słabo się opłaca ale jak długo masz auto, jesteś z niego zadowolony i masz zamiar poruszać się nim jeszcze przez 100-200 tys km to wstawienie nowych części i tak Cię kiedyś dopadnie. Tak zrobisz auto na cacy i pobujasz się jeszcze ... a ciort wie co kupisz. Moim zdaniem jeżeli autem jeździłeś długo, dbałeś o nie , wiesz co tam masz. Silnik jest sprawdzony i zadbany jak całe autko przez Ciebie a mocy tobie w nim styka to warto naprawić . Jeżeli zaś autem jeździłeś ale niedługo, miał jakieś bolączki. Nudziła Cię moc lub inne sprawy szukaj nowego proste. Najwyżej najpierw kup (jeżeli to mk4 potem poprzekładaj co lubisz ze swojego a resztę puść na części ale sprzedać części to nie tak łatwo jak się mówi też możesz się bujać z tym trochę)
Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
Poduszki amora, przegub, końcówka drążka chyba na zapas robiona (przy okazji/dla pewności). Cenowo no hmm... Kiedy wymieniałeś te części co wymieniłem i amorki? Kiedy ostatnio miałeś zbieżność robioną i w zawieszeniu coś?
Poduszki, amorki i tak pewnie zbliżały się do wymiany, końcówka niedroga, błotnik polakierowany zamiennik trochę powyżej 200zł... Może sam coś porobisz i oszczędzisz? Przelicz to.
Poduszki, amorki i tak pewnie zbliżały się do wymiany, końcówka niedroga, błotnik polakierowany zamiennik trochę powyżej 200zł... Może sam coś porobisz i oszczędzisz? Przelicz to.
- TomaszekGT
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: wt gru 04, 2007 20:40
- Lokalizacja: Lubliniec
- Auto: vw golf 4 2.0
- Kontakt:
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
A ja też przeniosłem do działu właściwegoStalu pisze:Przeniosłem z działu wyceny, tu szybciej ktoś ci doradzi
Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
Tak w ogóle to auto było na kanale w czasie tej wyceny ? Bo na tej liście to praktycznie wszystkie elementy z zawieszenia. Naprawiałem podobnie uszkodzone auto, a dokładnie vento w którym wymiana czegokolwiek była nie opłacalna i po zdjęciu koła okazało się, że wyrwało amor z mocowania, a dokładnie z dolnej śruby. Wahacz, drążki i cała reszta nie ruszona.
Na twoim miejscu zdjąłbym koło i sam zobaczył co jest grane, w tym przypadku albo zwrotnica albo uszkodzony amortyzator. Odradzam wymianę jednego amora używanego bo nie wiesz na jaki trafisz, a jeśli będzie różnica w zużyciu między lewym i prawym to z pewnością odbije się to na prowadzeniu.
Na twoim miejscu zdjąłbym koło i sam zobaczył co jest grane, w tym przypadku albo zwrotnica albo uszkodzony amortyzator. Odradzam wymianę jednego amora używanego bo nie wiesz na jaki trafisz, a jeśli będzie różnica w zużyciu między lewym i prawym to z pewnością odbije się to na prowadzeniu.
Golf 4 1.9 SDI Krzywe koło
Naprawiaj ceny części nie są wygórowane uszkodzenie niewielkie.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości