Żadna filozofia odpowiadam na pytanie zadane w temacie ,takich sworzni już kilkanaście wymieniłem właśnie taką metodą i nie było nigdy problemu z tymi 3 zwojami ) ,może użyłem nie dokładnego określenia, żeby określić miejsce połączenia zwrotnicy ze sworzniem (uchwyt, otwór ) poleciało jarzmo ,istotny w tym było precyzyjne określenie miejsca .
trochę zmieniłem tu post:
Fakt zagalopowałem się późna godzina zmęczenie
PRZEPRASZAM : bioly 05011 i sory Michal_1977 chyba nie najlepszy miałem dzień. Sorry chłopaki ,mam trochę na głowie za dnia za dużo spraw decyzji.
biolyo5011 ma rację a że ja nie wpadłem na taki przypadek że był problem z tymi 3 zwojami widocznie za mało tych prac zrobiłem .
Sworzeń wahacza - pytanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sworzeń wahacza - pytanie
Ostatnio zmieniony czw kwie 09, 2015 23:41 przez rotkeh, łącznie zmieniany 3 razy.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Sworzeń wahacza - pytanie
ale tu nikt nic nie zaczynał, po prostu kolego rotkeh nadal nie czytasz ze zrozumieniem ,a ponieważ chodzi o 3 zwoje gwintu na przegubie ,ja jak robię zostawiam nakrętkę na przegubie tak żeby przegub cofnąć w stronę skrzyni ,by przy odkręcaniu nakrętki sworznia od razu ją odkręcić bez problemu a wydaje i się że dobrze o tym wiesz skoro wymieniałeś, że nie da się nakrętki odkręcić całkowicie, dopóki sworzeń siedzi w zwrotnicy ,w końcu masz borę ,dodatkowo czytałem post od początku do końca kilkakrotnie i nikt nie użył takiego słowa jak KOŃ ,aczkolwiek kopyto a to różnica ,tak samo zwrotnica a jarzmo to bardzo duża różnica i nie wydaje mi się że to kilkanaście to nadal za mało...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości