Podepnę się pod temat. Mam pytanko co do płynu do wspomagania. Jeżdzę moim golfem IV od 7 lat , nie mam problemów żadnych z ukladem kierowniczym lecz naszło mnie jedno pytanie , czy płyn do wspomgaania nalezy wymieniac? dolewac? przez te lata tylko sprawdzalem poziom, ktory jest bezzmiennie taki sam.
Płyn ma po zajerzeniu do zbiorniczka kolor bezbarwny lub jakiś żółtawy.
Wszedzie piszą że płyny do wspomagania mają tylko kolor czerwony i niebieski a ja jak pisałem mam jakby żółty.
W książce sam naprawiam piszą że nalezy uzupełniać płynem Dextron. teraz pytanie jaki kolor ma ten Dextron? idę popatrzeć jeszcze na układ.
Pryjrzałem sie , i płyn ma kolor żółty, stoi na zimnym silniku i po sprawdzeniu poziomu mam poziom ok 2mm ponad minimum. To chyba ok ??
Wycie wspomagania po wymianie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw lut 19, 2015 22:58
Wycie wspomagania po wymianie
Jeżeli poziom płynu masz ok to nic nie ruszaj. Ori płyn tez ma taki żółto zielony kolor. Nie dolewaj czerwonego.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw lut 19, 2015 22:58
Wycie wspomagania po wymianie
Poziom płynu jest nie zmienny , czyli jesli mam zalany orginalny a auto to 99 to nieźle:D
A tak serio zaczalem drazyc temat ukladu kierowniczego poniewaz na zimnym silniku od ok 2 msc slysze podczas krecenia kierownica jakby brzęczenie. Zaczyna brzęczeć gdy tylko nawet minimalnie skrece kierownicą w lewo lub prawo. Gdy silnik jest rozgrzany dzwięku tego nie ma. Więc nie wiem gdzie szukac przyczyny.
A tak serio zaczalem drazyc temat ukladu kierowniczego poniewaz na zimnym silniku od ok 2 msc slysze podczas krecenia kierownica jakby brzęczenie. Zaczyna brzęczeć gdy tylko nawet minimalnie skrece kierownicą w lewo lub prawo. Gdy silnik jest rozgrzany dzwięku tego nie ma. Więc nie wiem gdzie szukac przyczyny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości