Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Po smarowaniu tulei przednich wahaczy, z przodu cisza.
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
J_B pisze:Witam, problem stuków dotyczy(ł) również mnie i śledziłem ten wątek ale się nie wypowiadałem. Mój Golf Variant 2015 grudzień tłukł się z tyłu od nowości. Serwis VW-Audi w Świdnicy
Widze że tutaj tylko variantymają ten problem. Ja mam hatchbacka i tez mi cos tam puka
Też wybieram się do Świdnicy z tym problemem tylko że u mnie jest delikatne i ciche pukanie,gruchotanie gdzieś u góry tam gdzie jest mocowanie u góry.
Patrzyłem na katalog Bielstein ale nie wiem które amory są do mojego 2016 1.4TSI 125km wielowachasz comfortline hatchback
86 Jetta 1.8
94 Nissan Altima 2.4
00 Bora VR6 2.8
05 GTI 1.8T
08 Golf 5 2.5 (USA)
16 Golf 7 1.4 TSI
20 Audi A3 8V 1.5TFSI
24 S3 8Y
94 Nissan Altima 2.4
00 Bora VR6 2.8
05 GTI 1.8T
08 Golf 5 2.5 (USA)
16 Golf 7 1.4 TSI
20 Audi A3 8V 1.5TFSI
24 S3 8Y
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw maja 18, 2017 00:04
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Koledzy, czy możecie z dużą dozą prawdopodobieństwa potwierdzić, że w Variancie VII FL problem stuków z tyłu został wyeliminowany, jak - rzecz jasna -stwierdził miły Pan Handlowiec w salonie? Dziś sprzedaję swoje obecne auto (innej marki) właśnie z tego powodu, że jego akustyka (niemożliwe do zidentyfikowania i usunięcia dźwięki zewsząd) doprowadzała mnie do szału. Podoba mi się golf, już prawie zamówiłem, no ale szukając dziury w całym trafiłem na ten wątek... No i chyba dobrze, bo jakby następne auto miało podobną przypadłość, chyba bym potrzebował konsultacji psychiatrycznej. Z góry dzięki za wszelkie uwagi i porady, celuję w varianta comforline, 1.4 125 KM z kilkoma dodatkami. Czy jest coś jeszcze - poza omawianymi tu stukami - o czym powinienem wiedzieć?
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
W slowa pana sprzedawcy osobiscie bym nie wierzyl. Zmianie raczej nie uleglo 100% elementow, to nieoplacalne przy FL. Watpie by cos sie polepszylo poza tym ze kupujac w 2014 swoje i cena dzisiejszego przy drobiazgowej analizie zawartosci pakietow to roznica wielu tysiecy w gore. Po 3 latach i ledwie 40 tys km w aucie zaczynaja sie swierszcze, trzaski i piski, przedni stabilizator zgrzyta i nie ma co z tym zrobic od drugiego roku. Nie kupuj. Przemysl to. Kolega w pracy ma tez kombi i to samo. A teraz w higline nawet za alu reling trzeba doplacic, powoli skode z tego vw robia.
Jest mi niezmiernie milo, ze za moja pomoca i tego forum ktos nie da zarobic firmie, ktora ma szczerze w du..e swoich klientow. Stuki musialy byc do przewidzenia jak kiedys tandetne lancuchy i pierscienie. I to pomimo ze lubie te marke - czuje satysfakcje z zemsty. Nie czuje juz za to wogole frajdy z jazdy prawie nowym autem.
Jest mi niezmiernie milo, ze za moja pomoca i tego forum ktos nie da zarobic firmie, ktora ma szczerze w du..e swoich klientow. Stuki musialy byc do przewidzenia jak kiedys tandetne lancuchy i pierscienie. I to pomimo ze lubie te marke - czuje satysfakcje z zemsty. Nie czuje juz za to wogole frajdy z jazdy prawie nowym autem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw maja 18, 2017 00:04
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Dziękuję, przyjacielu. Idę po Focusa zatem.
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
To tez przemysl jeszcze kolega na fordzie robi - sruby od geo po 3 latach zgniteJędrzej2017 pisze:Dziękuję, przyjacielu. Idę po Focusa zatem.
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr maja 31, 2017 09:53
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Witam, czy stukanie tylnych amorków występuje też (HB i Variant) w wersjach po lifcie na kołach 16" bez sportowego zawieszenia? i co tam konkretnie stuka - sam amortyzator czy jego mocowanie?
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Co do pukania z tyłu, w moim golfie (tsi 122km HB) też miałem wrażenie że coś puka z tyłu. Jakiś czas temu zauważyłem że podłoga bagażnika, twarda decha w momencie jak auto skacze może wydawać takie odgłosy. Położyłem na koło zapasowe (czyli pod deskę) jakieś szmaty i mam wrażenie że tył się uciszył trochę.
Co do trzeszczenia z przedniego zawieszenia, też mnie to mega wkurzało i wystąpiło po przejechaniu 20kkm. Ostatnio, z 3 miesiące temu, wymieniałem olej i to zgłosiłem. Popsikali silikonem technicznym w tuleje wahaczy bodajże i od tego czasu nie trzeszczy. Obstawiam że znów zacznie i co wymianę oleju będę prosił o psikania tam.
Co do trzeszczenia z przedniego zawieszenia, też mnie to mega wkurzało i wystąpiło po przejechaniu 20kkm. Ostatnio, z 3 miesiące temu, wymieniałem olej i to zgłosiłem. Popsikali silikonem technicznym w tuleje wahaczy bodajże i od tego czasu nie trzeszczy. Obstawiam że znów zacznie i co wymianę oleju będę prosił o psikania tam.
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
To jak juz piszemy o psikaniu czyli smarowaniu zawieszenia - moze ktos zna preparat chocby w spraju, ktory nie uszkadza gumy i jest obojetny generalnie. Tuleje stabilizatorow chyba skrzypia tez i nie ma do nich gum osobno, wiec szkoda byloby sikac olejem.
Klamoty w bagazniku to zludzenie. Mniej powietrza w opony i jest lepiej troche. Calkowitego uciszenia sie nie uzyska.
Klamoty w bagazniku to zludzenie. Mniej powietrza w opony i jest lepiej troche. Calkowitego uciszenia sie nie uzyska.
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Kurdele, hmm... ale w opisie nie ma ze nie rozpuszcza gumy, tylko ze nie zmywa sie itd. Musi byc jakis siuwax typowo do gum, bezpieczny
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Smar silikonowy w sprayu, wazelina techniczna, biały smar...
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Smary w stanie stalym ciezko nawsadzac bez demontazu, a silikonowy to dosc ogolne pojecie, silikonowy jest nawet smar z Gianta do roweru niby do lancucha (nota bene shit totalny). Moim zdaniem jesli cos w spraju to na opakowaniu musi być informacja o nie wchodzeniu w reakcje, konkretnie. Caly stabilizator jest dosc kosztowny chyba ze cos dorobic z poliuretanu, nie szukalem. Lekko skrzypi bardziej lewa strona (mowie o przodzie na garbach). Tak mysle ze to o skrzypi na obejmach. Rozbieral to kto? Duzo zabawy zeby zdjac, poczyscic i nasmarowac palcem? Nie mam kanalu, ani gdzie tak z doskoku podbiesc, gwarancja sie w kwietniu skonczyla a oni czlowieka laduja w pręta jak zloto - 3 dni i jest to samo, nie chce im sie tego widac demontowac na gwarancji. Dwa serwisy okoliczne i takie bajdoły sie czlowiek nasluchal, kazdy kolejny nowe opowiadal, albo wymienial czynnosci i opisywal budowe skrzypiacych tulei ktore tak wcale nie wygladaja w tym modelu - podobna szopka jak ze stukami. Ja sie zastanawiam jak to za pare lat bedzie z czesciami skoro ASO nie ma osobno gum a jedynie kompletny drazek, rzeznia, zostanie dorabianie jak one po 1.5 roku grają.
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Polak potrafi - lata temu miałem Alfę z nawulkanizowanymi tulejami stabilizatora - nie było tulei jako części zamiennych (nota bene wytrzymały 5000km od nowości) - szybko odkryto, że uszkodzone gumy można ściąć i założyć wymienne od jakiegoś Mitsubishi.wojtas_GT pisze:... Ja sie zastanawiam jak to za pare lat bedzie z czesciami skoro ASO nie ma osobno gum a jedynie kompletny drazek, rzeznia, zostanie dorabianie jak one po 1.5 roku grają.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości