Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vonkris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 23, 2015 23:50

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: vonkris » śr lis 25, 2015 19:34

marekmm pisze:Ogólnie mam takie też odczucia że z tyłu dochodzi duży szum, tak jak by bagażnik był nie wyciszony albo rolety wcale nie było.
Siódemka jest dość słabo wyciszona w tylnej części (mało mat tłumiących i cienkie okładziny), ale to kolejny efekt wariackiego cięcia kosztów jakie zaaplikował VAG-owi były prezes Ozimina, po roku 2005...
Jeżeli jeździsz na fabrycznych oponach Pirelli, to też musisz przywyknąć do odgłosów toczenia i szumów generowanych przez nie - to, niestety, jedne z najgłośniejszych (ale najtańszych) opon jakie są na rynku... znów efekt "oszczędności"...



Awatar użytkownika
vonkris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 23, 2015 23:50

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: vonkris » śr lis 25, 2015 19:37

wojtas_GT pisze:Ale wsadziłem kij w mrowisko :hehe: :rotfl: Jak będzie wojna to mnie pierwszego odstrzelą szkopy
nie bój nic, na niemieckich forach temat jest znany i są setki osób którym wymieniano amortyzatory nawet po trzy - cztery razy... najpierw musieli by odstrzelić kilka tysięcy rodaków :-)



marekmm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 03, 2015 14:57
Lokalizacja: Piaseczno

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: marekmm » śr lis 25, 2015 19:46

marekmm pisze:Zażądałem przeglądu całego zawieszenia w poszukiwaniu ewentualnych luzów i uszkodzeń oraz wymiany amortyzatorów, ale nie na "volkswagenowskie" czyli Sachs tylko na standardowe, gazowe Bilsteiny B4.
Ale czy oni mogą inne założyć na gwarancji?? ja dzisiaj sprawdzałem i do mojego nie ma wyboru były tylko jedne do zamówienia. Daj znać jak się sytuacja potoczy. Nie ukrywam jak tobie się uda ja będę atakował.



Awatar użytkownika
vonkris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 23, 2015 23:50

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: vonkris » śr lis 25, 2015 20:32

marekmm pisze:Ale czy oni mogą inne założyć na gwarancji?? ja dzisiaj sprawdzałem i do mojego nie ma wyboru były tylko jedne do zamówienia. Daj znać jak się sytuacja potoczy. Nie ukrywam jak tobie się uda ja będę atakował.
...właśnie na decyzję odnośnie gwarancji czekam, bo pierwsza odpowiedź w rozmowie telefonicznej była dokładnie taka jak ty podejrzewasz, a i ja się takiej spodziewałem, czyli: "założenie nie "oryginalnych" (tak jakby VW produkował jakiekolwiek :goof: ) amortyzatorów skutkuje utratą gwarancji na WSZYSTKIE elementy zawieszenia". Przez jakieś piętnaście minut próbowałem wtedy z pracownika działu obsługi klienta wycisnąć odpowiedź na pytanie, jakie to prawo niemieckie i unijne reguluje ten przypadek i od kiedy nie wolno na gwarancji stosować zamienników. W końcu chłop postanowił przekazać sprawę swoim zwierzchnikom, bo sam nie mógł podjąć decyzji. Na niemieckich forach spotykałem się z przypadkami w których VW pokrywał koszty montażu i cenę amortyzatorów Sachsa, a klient płacił tylko różnicę w cenie między Sachsem a Bilsteinem, więc na razie jestem dobrej myśli. :-)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: rysiektr » śr lis 25, 2015 21:10

vonkris pisze:a klient płacił tylko różnicę w cenie między Sachsem a Bilsteinem,
A pisali czy po montażu Bilsteina nie było już problemów?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
vonkris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 23, 2015 23:50

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: vonkris » śr lis 25, 2015 21:42

rysiektr pisze:A pisali czy po montażu Bilsteina nie było już problemów?
...a pisali :-) o ile po zamontowaniu Sachsów zazwyczaj (choć nie zawsze) problem powracał, o tyle nie spotkałem się z wpisem o stukających Bilsteinach... na tych forach które przeglądam, zamontowanie amortyzatorów Bilsteina (czy to standardowych B4, czy tych z wyższych serii) rozwiązywało problem.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: rysiektr » śr lis 25, 2015 22:55

vonkris pisze:zamontowanie amortyzatorów Bilsteina (czy to standardowych B4, czy tych z wyższych serii) rozwiązywało problem.
czyli mamy połowiczne rozwiązanie problemu :bigok: jakby jeszcze ASO partycypowało w kosztach to już zupełnie bajka.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: wojtas_GT » czw lis 26, 2015 00:17

Moze ktos podrzucic jakie koszty i skad to wziac?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: rysiektr » czw lis 26, 2015 00:46

najlepiej u źródła

http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 019&12=130" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
vonkris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 23, 2015 23:50

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: vonkris » czw lis 26, 2015 21:55

rysiektr pisze:najlepiej u źródła

http://web1.carparts-cat.com/default.as" onclick="window.open(this.href);return false; ... 019&12=130
Matko boska, tylko nie w fabrycznym sklepie Bilsteina :-) ...180 euro za sam tył, to zdecydowanie za dużo!
Komplet standardowych amortyzatorów B4 do siódemki nie ma prawa kosztować więcej niż 200-250 euro... komplet, czyli cztery sztuki :-)
W sklepie Bilsteina komplet (bez gniazd do przedniego zawieszenia) kosztuje ponad 380 euro, czyli z gniazdami i kosztami wysyłki trudno się zmieścić w 450 euro.
Ja znalazłem komplet (4 amortyzatory i gniazda do przedniego zawieszenia) za 230 euro + 16 euro za wysyłkę, ale to koszt przesyłki kurierskiej do mnie, czyli do Niemiec.
...niestety, wysyłka do polski kosztuje 42 euro, ale to i tak tylko niecałe 275 euro.

http://www.partsoutlet24.com/de/produkt ... e+11.12%3E" onclick="window.open(this.href);return false;

Ten konkretny zestaw nadaje się do wszystkich modeli Golfa 7 modeli z zawieszeniem wielowahaczowym, z oznaczeniem G01 czyli z przednimi amortyzatorami o średnicy 50 mm.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: rysiektr » czw lis 26, 2015 22:03

vonkris pisze:Matko boska, tylko nie w fabrycznym sklepie Bilsteina :-)
Podałem 1sze lepsze źródło :pub: ale fajnie, że ogarnąłeś sobie sam :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: wojtas_GT » pt lis 27, 2015 00:52

Czekam na Wasze przetarcie szlaku panowie, skoro juz tak daleko ;)



marekmm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 03, 2015 14:57
Lokalizacja: Piaseczno

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: marekmm » pt lis 27, 2015 16:52

Dzwonili dzisiaj do mnie z serwisu i chcą na testy na 2 dni zabrać samochód. Problem w tym że nie chcą za darmo dać zastępczego, twierdzą że nikt im za to nie zwróci.... W serwisie skody zawsze dostawałem jakiś samochód zastępczy a tu o. Czy macie z tym jakieś doświadczenie, mam się upierać czy odpuścić zastępczy???



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

Post autor: wojtas_GT » pt lis 27, 2015 18:06

Trochę nie rozumiem po co im 2 dni, ja bym nie oddał, w moim zwykle czekałem, nawet przy wyjmowaniu amortyzatorów i próbach bez nich czy bez bałwanków brałem udział i wiem że cisza jest bez amorków, możliwe że bedą od nowa odkrywać proch, wyjmować stabilizator, grzebać przy plastikach itp. Kompletny bezsens, może trzeba im kazać zapoznać się z tym co niemcy publikują na ten temat. Ja się zapierałem przed odstawieniem, bo potrzebuje auta a mam tylko te.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości