Witam
Przeszło miesiąc temu wymieniałem tuleje belki na ori lemforder. @ lata temu amorek i poducha (kraft, skf). Kilka dni temu jechałem z kompletem pasażerów po drodze pełnej dołów, rozkopów i wysypanych kamieni. Po kilku minutach coś zaczęło wydawać z tyłu gumowe ocieranie/trzaskanie/tarcie. Najbardziej odczuwalne gdy ktoś siedzi z tyłu (lewa strona auta za przednim pasażerem) i przejeżdżam przez połataną lub drogę z dolami np.: gruntową. Co zrobiłem. byłem na szarpakach nic! Byłem u kolegi na kanale mówi, że ok. Bujaliśmy autem, naciskaliśmy na bagażnik. nic nie słychać. Jednak po przyjechaniu z rodzinką na wczasy miłem doś. Schyliłem się sam i zauważyłem że ta cuma na sprężynie jest trochę już sfatygowana i wygląda gorzej od tej po drugiej stronie. Jak sprawdzić czy to to i jak to się wogóle nazywa odbój sprężyny? Czy mieliście taki przypadek.? Dodam na koniec, że jest to słyszalne tylko w trakcie jazdy jak koło pracuje góra dół.
Gumowe skrzypienie z tyłu ale pod obciążeniem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gumowe skrzypienie z tyłu ale pod obciążeniem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Gumowe skrzypienie z tyłu ale pod obciążeniem.
Obstawiam odbój - u mnie czasem zaskrzypi jak go przygniecie a jest mokro.
Gumowe skrzypienie z tyłu ale pod obciążeniem.
Ale odbój amorka? czy podkładka gumy na sprężynie?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Gumowe skrzypienie z tyłu ale pod obciążeniem.
Odbój amortyzatora - przy większym obciążeniu dobija do niego i skrzypi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości