Witam posiadam Golfa 3 rocznik 95 silnik benzyna 1.6 AEA opisze całą sytuacje związaną z moim problemem.
Jakiś czas temu przy przeglądaniu sprawdzaniu płynów w moim Mk3 zauważyłem niski stan płynu od wspomagania kierownicy tj.poniżej minimum udałem się do znajomego mechanika ten poradził mi aby nalać czarny płyn ze względu na czarny kolor korka w zbiorniku wspomagania niemyśląc długo dolaliśmy płyn i pojechałem do domu lecz na 2 dzień po przejechaniu ok 30 km i zatrzymaniu się na parkingu podczas skrętu usłyszałem dziwne tarcie jakby guma o gume niezastanawiając się podjechałem ponownie do mechanika pokazałem mu o co chodzi i stwierdził ze prawdopodobnie zatarte łożysko górnego mocowania amortyzatora umówiłem się na wizyte w celu wymiany tego łożyska oraz poduszki wszystko poskładal ładnie pięknie podjechałem do mechaników w celu ustawienia kątów oraz zbieżności i była cisza z tym tarciem aż do dziś (minęły 3 dni )i znów po przejechaniu 15-20 km.ostrzejszej jeżdzie i znów trze i niemam pojęcia co to może być.Zaobserwowałem ze po odstawieniu samochodu do wystygnięcia komory silnika czy samego silnika ok.2 godz.wsiadając do samochodu obracając na odpalonym silniku objaw tarcia niewystępuje po trasie znów 10-20 km. (odległość) problem tarcia powtarza się,postanowiłem spsikać wd.40 elementy zawieszenia tj.sworzen wahacza, koncówki drązka,tuleje wahacza,i dalej jest ten sam objaw tarcia,więc można wykluczyć pewne elementy zawieszenia.Podczas skrętu kierownicą wraz z objawem tarcia patrząc na silnik z lewej sterony na maglownice jest taka osłona czarna guma na maglownicy dotykajac jej podczas skretu i tarcia wyrażnie czuć ze to coś na maglownicy.Teraz moje pytanie czy mogą być to objawy wyeksploatowanego płynu lub zmiesznia płynow (niewiem jaki byl poprzednio zanim zrobiono dolewke)czycoś z maglownica?Dodam ze tarcia niema gdy silnik komora silnika jest zimna tarcie występuje po rozgrzaniu samochodu lub po 10-20 km.trasy.Proszę o pomoc w rozwikłaniu tego problemu.Kierownica ładnie się kręci nie za lekko nie za ciężko ani podczas tarcia jak i bez niego niewiem co to może być.Dodam ze gdy zaczyna trzeć przy skręcie to występuje ten objaw na właczonym silniku jak i zgaszonym.
Dziwne treszczenie jakby guma o gume.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne treszczenie jakby guma o gume.
Tak tzn nakretka płynu jest czarna na opakowaniu oraz nakretka na zbiorniku wlewu płynu a kolor płynu jest taki ciemno przezroczysty jak spalony olej
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dziwne treszczenie jakby guma o gume.
Nie zastanawiaj się długo,tylko zmieniaj ten płyn na świeży czerwony lub zielony.Wart tez poświęcić 1 opakowanie i przepłukać układ
Dziwne treszczenie jakby guma o gume.
Dzieki za odpowiedz czyli moze mieć wine jednak ta dolewka płynu?jaki mam wlac lepiej?zielony czy czerwony jakiej firmy polecacie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości