Dolne mocowanie amortyzatora wybite

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

harvard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: sob sie 29, 2009 10:04
Lokalizacja: jukej

Dolne mocowanie amortyzatora wybite

Post autor: harvard » pn lis 11, 2013 12:08

Mechanik stwierdził, że przyczyną stuków w tylnym lewym kole jest wybita i zluzowana tuleja dolnego mocowania amorka. Amorek ma rok KYB i przejechał około 10kkm! W sumie to jeszcze na gwarancji podejde pogadam może coś się uda ugrać. Jednak moje pytanie czy gdyby się nie udało dogadać czy i jakiej średnicy tulejkę mogę dokupić aby to naprawić?
czy taka będzie pasować? czy to właściwa średnica?
http://allegro.pl/tuleja-metalowo-gumow ... 55787.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Dolne mocowanie amortyzatora wybite

Post autor: muszkatobiasz » pn lis 11, 2013 16:02

harvard pisze:lewym kole jest wybita i zluzowana tuleja dolnego mocowania amorka.
tylko pytanie czy guma jest wybita czy mocowanie tulei w amortyzatorze bo jeśli to drugie to nowa tuleja nic tu nie da!



harvard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: sob sie 29, 2009 10:04
Lokalizacja: jukej

Dolne mocowanie amortyzatora wybite

Post autor: harvard » pn lis 11, 2013 19:13

Wybita jest tuleja.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Dolne mocowanie amortyzatora wybite

Post autor: Michał_1977 » czw lis 14, 2013 08:09

harvard, tak się dzieje,gdy dokręca się tą tuleję,mając auto na podnośniku.Auto powinno stać na kołach i wtedy się dokreca,dokładnie tak samo jak przednie tuleje przednich wahaczy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości