siema
wlasnie takie chodza mi mysli ostatnim czasem, zeby sobie zrobic mk2 fake country, sasiad ma calkiem zadbane mk2 5d z lpg ktore chce oddac za grosze,
przyznam szczerze ze mam zajawke na wedkarstwo i narty zimą, zaczołem myslec, ba, pojawil sie tez w programie kup i zrob mk2 country, im wiecej czytam o tych wozach tym bardziej taki chce,
problem w tym ze ori country sa ciezko osiagalne a jak juz sa to mocno zaniedbane albo kosztuja majatek
stad tez pomysl na budowe repliki, ciezki teren to nie dla mnie, bardziej chodzi mi o miszczucha suva dla zony na zakupy i ww moje wypady
teraz co trzeba miec oprocz dobrej bazy
czytalem o mcphersonach z passata, i tutaj moje pytanie, czy te elementy podniasa mi seryjne mk2 do wysokosci country?
ktos ma moze jakies inne pomysly na lifting mk2??
wiem ze sa podobne tematy nt podnoszenia golfa mk2 ale mozecie mi wierzyc ze je przeczytalem ale dolaczone zdjecia troche mnie zdegustowaly gdyz lifting nie byl wystarczajacy
mam nadzieje ze temat sie roziwnie:)
ew jesli ktos slyszal by o mk2 5d z lpg najlepiej 1.8rp ze wspoma do 1500zl niech da znac:)
GOLF MK2 replika country
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 12:25
- Lokalizacja: south of Poland
GOLF MK2 replika country
Jak pisałem Ci w PW nie podniesiesz nie wiadomo ile auta.
Country ma ramę pomocniczą, która dystansuje zawieszenie od nadwozia o kilkanaście cm. Na tej ramie przeniesione jest wszystko co związane z napędem i zawieszeniem. Całe sanki przednie, tylne, silnik są opuszczone. Nie dostaniesz takich przegubów, które będa umożliwiały pracę z takimi wychyleniami.
Dlatego silnik i skrzynia jest również opuszczone. Inaczej to by nie pracowało. Oprócz wychyleń półosi całość musi kompensować zmianę długości między flanszą przeguby a piastą wynikającą z pracy zawieszenie.
Country ma inne amortyzatory, znacznie wyższe niż normalne. Nie dostaniesz ich w innym miejscy niż ASO a kosztują 4000 zł za komplet. Musiałbyś szczepić amorki z czegoś innego bo samymi sprężynami za dużo nie osiągniesz.
Powiem Ci tak: chcesz Country - kup country.
Country ma ramę pomocniczą, która dystansuje zawieszenie od nadwozia o kilkanaście cm. Na tej ramie przeniesione jest wszystko co związane z napędem i zawieszeniem. Całe sanki przednie, tylne, silnik są opuszczone. Nie dostaniesz takich przegubów, które będa umożliwiały pracę z takimi wychyleniami.
Dlatego silnik i skrzynia jest również opuszczone. Inaczej to by nie pracowało. Oprócz wychyleń półosi całość musi kompensować zmianę długości między flanszą przeguby a piastą wynikającą z pracy zawieszenie.
Country ma inne amortyzatory, znacznie wyższe niż normalne. Nie dostaniesz ich w innym miejscy niż ASO a kosztują 4000 zł za komplet. Musiałbyś szczepić amorki z czegoś innego bo samymi sprężynami za dużo nie osiągniesz.
Powiem Ci tak: chcesz Country - kup country.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości