Witam Was.
Temat dotyczy Sharana z silnikiem ASZ. Mianowicie problem jest taki, że jak auto przechylone jest na prawą stronę to trzeba użyć większej siły żeby skręcić w lewo. I na odwrót - jak jest przechylony w lewo to w prawo ciężej chodzi. Co może być tego powodem?
Dziwne zachowanie układu kierowniczego.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Dziwne zachowanie układu kierowniczego.
geometria kół prawidłowa? stabilizator i łączniki nadal są? amory trzymają?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Dziwne zachowanie układu kierowniczego.
Geometria ok. Amory też. Reszta nie sprawdzana.
Mógłbyś podać symbole na stabilizator do mojego auta? Tak na przyszłośc chciałbym mieć jakby się okazało, że trzeba wymienić a nie mogę nigdzie znaleźć.
Mógłbyś podać symbole na stabilizator do mojego auta? Tak na przyszłośc chciałbym mieć jakby się okazało, że trzeba wymienić a nie mogę nigdzie znaleźć.
-
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Dziwne zachowanie układu kierowniczego.
Panowie sprawdziłem - łączniki i stabilizator nie wykazują oznak zużycia tak więc co do licha może jeszcze być?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości