Dziwne zachowanie układu kierowniczego.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Dziwne zachowanie układu kierowniczego.

Post autor: black raven » ndz wrz 15, 2013 09:59

Witam Was.

Temat dotyczy Sharana z silnikiem ASZ. Mianowicie problem jest taki, że jak auto przechylone jest na prawą stronę to trzeba użyć większej siły żeby skręcić w lewo. I na odwrót - jak jest przechylony w lewo to w prawo ciężej chodzi. Co może być tego powodem?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Dziwne zachowanie układu kierowniczego.

Post autor: grg474 » ndz wrz 15, 2013 21:27

geometria kół prawidłowa? stabilizator i łączniki nadal są? amory trzymają?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Dziwne zachowanie układu kierowniczego.

Post autor: black raven » ndz wrz 15, 2013 22:02

Geometria ok. Amory też. Reszta nie sprawdzana.
Mógłbyś podać symbole na stabilizator do mojego auta? Tak na przyszłośc chciałbym mieć jakby się okazało, że trzeba wymienić a nie mogę nigdzie znaleźć.



black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Dziwne zachowanie układu kierowniczego.

Post autor: black raven » śr wrz 25, 2013 08:48

Panowie sprawdziłem - łączniki i stabilizator nie wykazują oznak zużycia tak więc co do licha może jeszcze być?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości