Witam szanownych forumowiczów.
Mam następujący problem z moim autem. Mianowicie od ponad roku, męcze się ze zbyt niskim zawieszeniem auta. O krawężnikach już dawno zapomniałem, ale ostatnio problem sie nasilił. Mianowice mam już problem z pokonywaniem wybrzuszeń, wystających studzienek na jezdniach. Zawadzam o obudowę silnika. Boję się, że w niedługim czasie zakończy się to uszkodzeniem miski olejowej. Co robić w takiej sytuacji? Czy może być to wina już zużytych sprężyn i auto trochę osiadło? Przymierzałem się do podniesienia auta ale mam zamontowane krótsze amory (każdy trzyma po 80%) i szkoda wymieniać je. Czy wogóle istnieje opcja założenia teraz standardowych sprężyn, nie obniżonych?
Mam również problem z ustawieniem zbieżności. Na zbieżności mają problem podnieść auto bo przednie koła zostają na ziemi. W innym miejscu udało się ustawić zbieżność ale auto ściąga w prawo
Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie udzielić jakiejś rady.
Niskie zawieszenie / sprężyny Golf IV TDI MK4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Niskie zawieszenie / sprężyny Golf IV TDI MK4
pewny jesteś że masz seryjne sprężyny bo jeśli aż tak mocno ci usiadł na serii sprężynach to sprężyny nadają się tylko do wymiany najlepiej zapodaj fotkę golfika i zobaczymy
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
Re: Niskie zawieszenie / sprężyny Golf IV TDI MK4
Nie mam seryjnych na 100%. Mam krótkie sprężyny, ale ciężko mi powiedzieć kiedy wymieniane były bo auto sprowadziłem z Niemiec 3 lata temu. Ale poprzedni właściciel napewno zmienił na krótkie zamienniki. Fotke postaram sie wrzucić dzis popołudniu. Pytanie czy teraz oryginały da radę wogóle założyć ze względu na krótkie amory?
Niskie zawieszenie / sprężyny Golf IV TDI MK4
generalnie to zależy jakie są to amory jeśli są czarne to pewnie sa to po prostu gazowe amory sportowe np sachs lub inne z obniżenia mogę ci powiedzieć że mam teraz Eibachy Pro Kit -30mm nie jest aż tak nisko można normalnie jeździć a golfik wygląda lepiej od serii dużo i nie jest twardo bo sa to sprężyny progresywne takie polecam można je bez problemy pakować na sportowe amorki ale jak wstawisz fotkę to zobaczymy
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
Niskie zawieszenie / sprężyny Golf IV TDI MK4
guru_ok, oryginał komplet spręzyn z angola np dasz może 100zł - jaki problem spróbować? Wolałbym żeby nawet amory po krótkim czasie szlag trafił niż podczas jazdy wypatrywać garbów na drodze
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości