Witam mam problem otóż przy jeździe ściąga auto na prawą stronę zbieżność jest w porządku oponki są też w porządku.Zauważyłem że mam luz na przekładni kierowniczej dość duży i przy kręceniu słychać jak coś puka z tej okolicy w jedna jak i w drugą stronę czy może spowodować to ściąganie auta na prawą stronę?.Felgi są jednakowo ciepłe z obu stron więc wykluczam problem blokującego się tłoczka.Przy gwałtownym hamowaniu nie ściąga golfa w żadna stronę więc z tego co wiem mogę wykluczyć też jakąś większą stłuczkę.
Drugi problem mam taki jak jadę po kostce sześciokątnej słychać tykanie przy głębszych dziurach nie ma tego efektu a mechanicy rozkładają dłonie co to może być.
Ściąga na prawo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 593
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Ściaga na prawo..
Kumpel miał w borze uszkodzony mcpherson też miał podobne objawy, że uciekał mu samochód. Jak powiadasz, że zbieżność masz ok to spróbuj przełożyć koła z tyłu na przód. Albo po prostu masz maglownicę już rozbitą. Nie leje ci olejem ? jak wyglądają osłony przegubów?
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Ściąga na prawo
Przekładnia nie leje olejem a osłony przegubów są w bardzo dobrym stanie nie są sparciałe ani popękane. Przekładkę już stosowałem kół jeszcze rozważyłem sprawdzić bo mam w bardzo dobrym stanie zimówki ale to samo się dzieje zawieszenie całe sprawdzone i jest w porządku brak luzów jedynie mam luz na przekładni bo pewien zakres obrotów kierownicą w ogóle kola nie reagują a przy każdym skręcaniu lub ruszaniu coś trzaska w okolicach pedałów i puka nie wiem jak to opisać ktoś z forum musiał by się przejechać i to posłuchać.
Re: Ściąga na prawo
Udało się rozwiązać problem ?damian2x pisze:Przekładnia nie leje olejem a osłony przegubów są w bardzo dobrym stanie nie są sparciałe ani popękane. Przekładkę już stosowałem kół jeszcze rozważyłem sprawdzić bo mam w bardzo dobrym stanie zimówki ale to samo się dzieje zawieszenie całe sprawdzone i jest w porządku brak luzów jedynie mam luz na przekładni bo pewien zakres obrotów kierownicą w ogóle kola nie reagują a przy każdym skręcaniu lub ruszaniu coś trzaska w okolicach pedałów i puka nie wiem jak to opisać ktoś z forum musiał by się przejechać i to posłuchać.
Sprzedam nową półkę nad radio
Ściąga na prawo
Jeżeli coś ściąga to kolejność jest jedna:
1. usunąć luzy (głównie na końcówkach drążków)
2. ustawić geometrie
3. przełożyć koła przód/tył albo lewo/prawo
Jeżeli po tym dalej ściąga, to znaczy że których z poprzednich punktów został zrobiony błędnie (skopali geometrie, zostały jakieś luzy)
1. usunąć luzy (głównie na końcówkach drążków)
2. ustawić geometrie
3. przełożyć koła przód/tył albo lewo/prawo
Jeżeli po tym dalej ściąga, to znaczy że których z poprzednich punktów został zrobiony błędnie (skopali geometrie, zostały jakieś luzy)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości