Wibracje na kierownicy

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Wibracje na kierownicy

Post autor: deskjet » pn maja 27, 2013 08:49

Witam
Przyłącze się do tematu. Mam problem z delikatnym biciem na kierownicy. Nawet jak jadę 60km/h i puszczę kierownicę to widzę jak delikatnie porusza się w lewo/prawo. Nie jest to duże bicie ale przy jeździe po autostradzie jazda nie jest komfortowa. Dzieje się tak zarówno na felgach stalowych (zimowki) jak i na aluminiowych więc koła i wyważenie odpada. Tarcze nowe ATE, zresztą na starych było tak samo. Jak jadę wolno (w korku) to słyszę (choc trzeba dobrze się przysłuchiwac) i czuje na pedale hamulca jak lekko go wcisne takie delikatne że tak powiem chrupanie (chru chru chru..). Zastanawiam się czy łożysko kola może dawać takie objawy?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Wibracje na kierownicy

Post autor: Shmatan » pn maja 27, 2013 09:36

XV2, polecam zapoznać się ze znaczeniem tego słowa i poprawną konstrukcją zdania w którym chcesz go użyć.
Waqa, dokładnie to chciałem napisać.



solma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn kwie 18, 2011 18:00

Wibracje na kierownicy

Post autor: solma » czw maja 30, 2013 16:12

Kolego ja miałem identyczny problem też w golfie 4 :) Nie wiem czy już doszedłeś do problemu bo nie doczytałem, aczkolwiek piszesz że tarcze nie maja raczej wpływu. A jednak raczej mają :) Ja wymieniłem tarcze i klocki przód + przy okazji gumy na wahaczach (bo były strasznie popękane) I wszystko wróciło do normy. :)

pozdrawiam


------------------------------------------

pozdrawiam i życzę miłego dnia, solma :)

Awatar użytkownika
sargon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob cze 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Żory

Wibracje na kierownicy

Post autor: sargon » pt maja 31, 2013 08:57

Nie wiem jak z tymi dystansami jest w teorii, poprzedni właściciel (szwagier) pojeździł sezon bez nich i obtarł nadkola - szczególnie przy skręcie na maksa.
Z tematem wibracji juz się wyjaśniło: wczoraj znalazłem czas i wrzuciłem koła zimowe ale zostawiłem dystanse - wibracje zmniejszyły się o minimum 95%
Opony co prawda wyglądają dobrze ale to na nie bym stawiał
Dojeżdże te letnie i potem zakupuje nowe...powinno być dobrze ;)
Temat do zamknięcia

pozdrawiam i dzięki za wsparcie
sargon


szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości