Konserwacja podwozia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- FanatykFlow
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: sob gru 29, 2012 22:25
Konserwacja podwozia
Michał_1977, + nikt Ci jej nie proponuje, ani nie pyta czy byś chciał :]
MKIV: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6020194" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię :
-dokładki 25th
-obrysy
Kupię :
-dokładki 25th
-obrysy
- xlsss
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
- Lokalizacja: Opole/Wróblowice
- Auto: MK3
- Silnik: AAZ
- Kontakt:
Konserwacja podwozia
A ja dziś sam konserwowałem całe podwozie. Wydane 30 zł na masę bitumiczną + 1,50zł pędzel i 5 godzin roboty. Od 4 lat konserwuję tak golfa i żaden rudy nie wychodzi.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Konserwacja podwozia
FanatykFlow, od lat zajmuję się blachami,lakierem i konserwacją aut i ogarniam temat,a to,że napisałem-nie chciałbym-znaczy,że taką konserwację o kant potłuc. Czaisz teraz o co kaman?FanatykFlow pisze:Michał_1977, + nikt Ci jej nie proponuje, ani nie pyta czy byś chciał :]
Nie spinaj się na przyszłość,bo Ci żyłka pęknie.
Re: Konserwacja podwozia
Święte słowaMichał_1977 pisze:\Nie spinaj się na przyszłość,bo Ci żyłka pęknie.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- FanatykFlow
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: sob gru 29, 2012 22:25
Konserwacja podwozia
Michał_1977, iXV2, - dzięki za udział w temacie ale już jest dłuższy czas nie aktualny. Pozdrawiam! ;]
MKIV: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6020194" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię :
-dokładki 25th
-obrysy
Kupię :
-dokładki 25th
-obrysy
Re: Konserwacja podwozia
Mike Sander's to jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy preparat antykorozyjny w Europie. Preparat ten to nie wosk a TŁUSZCZ połączony z Olejem Mineralnym stąd żaden wosk nie może się z nim równać.seaman1982 pisze:A czy robil ktos z Was konserwacje produktami Mike Sanders'a i ewentualnie wie kto robi cos takiego w okolicach slaska??? Slyszalem juz dawno bardzo dobre opinie o tym, ale nie spotkalem sie z zadna firma ktora to naklada.
Preparat nakłada się podgrzany do temperatury 120 stopni C, robiłem nim konserwacje i serdecznie polecam.
Można go zamówić pod numerem [...]wymoderowano jhosef
Adam
na codzień Mk4 1.9 TDI
od świeta W116 300SD i 450SEL 6.9
na codzień Mk4 1.9 TDI
od świeta W116 300SD i 450SEL 6.9
Konserwacja podwozia
Na jakiej podstawie wysnuwasz takie teorie? Robiłes testy antykorozyjne?? Jaki to tłuszcz?? możesz wyjasnić?Adam-AMG pisze:Preparat ten to nie wosk a TŁUSZCZ połączony z Olejem Mineralnym stąd żaden wosk nie może się z nim równać.
Konserwacja podwozia
Panowie, a czy jest jakaś większa różnica w skuteczności między produktami np APP a przykładowo Valvoline Tectyl?
Znaczy czy warto dopłacać? Produkty APP itp mam pod ręką w sklepie. Valvoline trochę gorzej...
Znaczy czy warto dopłacać? Produkty APP itp mam pod ręką w sklepie. Valvoline trochę gorzej...
Konserwacja podwozia
Zazwyczaj to, co jest łatwo dostepne, jest po prostu przeciętne. Pytaj, na ile lat producent daje gwarancje ochrony antykorozyjnej przy prawidłowym zastosowaniu jego środków. Np. Szwedzki Dinitrol gwarantuje ochrone wosku do profili zamknietych na 20 lat... Dobre środki antykorozyjne są zazwyczaj trudno dostepne, lub nie ma ich w sklepach. Tak jest np. z woskami i kosmetykami do samochodów - taki Turtle Wax lezy w byle sklepie, natomiast spróbuj gdzies znaleźć w sklepie wosk Collinite lub Megulars. A różnica jest kolosalna.jhosef pisze:Panowie, a czy jest jakaś większa różnica w skuteczności między produktami np APP a przykładowo Valvoline Tectyl?
Konserwacja podwozia
No niby tak. Ale robię wszystko sam, powoli i nie wiem ile mi tego wyjdzie. Do tego chorobliwie nie lubię zamawiać przez neta niczego...
Z checią bym kupił dinitrola ale Gdańsk jest takim głupim miastem, że niby wielka metropolia a jak cos chcesz kupić to lokalnie nic nie ma...
Z checią bym kupił dinitrola ale Gdańsk jest takim głupim miastem, że niby wielka metropolia a jak cos chcesz kupić to lokalnie nic nie ma...
Konserwacja podwozia
Ilościowo? Ja Ci powiem ile:jhosef pisze:nie wiem ile mi tego wyjdzie
podwozie + 4 nadkola + progi + błotniki przednie + ranty nadkoli pod sierpami plastikowymi - 4 l Dinitrol Protect Super, 3 l Drohnex Black (na Protect Super w 4 nadkola)
profile zamknięte (wszystkie) - 2 l Dinitrol ML (jako pierwsza, penetrująca warstwa), za 4 doby 5 l Dinitrol Penetrant LT.
Robiłem to ostatnio przy okazji całkowitej rewitalizacji auta (rozebrane do szkieletu, został tylko silnik w budzie)
http://www.pyrmo.pl/home/" onclick="window.open(this.href);return false;
tu możesz zapytać, gdzie to kupic najlepiej.
Konserwacja podwozia
ozzy1979, nie w tym sensie ile mi wyjdzie. Ogólnie jestem na etapie ratowania budy. Tragedii nie ma. Nie chce jednak na zimę zostawić tego jak jest bo nie mam garażu na stałe dla niego. Dlatego chciałbym zabezpieczyć punkty krytyczne. A właściwą zabawę zrobię na wiosnę w warsztacie ojca, gdzie mam kompresor, kanał i wszystkie potrzebne narzędzia.
Ogólnie auto nigdy nie przechodziło właściwego zabezpieczenia antykorozyjnego. Podłoga wygląda tak jak wyjechała z fabryki. Ktoś tam trochę pomazał nadkola i tyle.
Są punkty korozyjne - trzy na podłodze - już wyczyszczone i załatane. Ale nie zrobię przed zimą wszystkiego niestety. Czasu i zapału mi nie wystarczy.
Ogólnie auto nigdy nie przechodziło właściwego zabezpieczenia antykorozyjnego. Podłoga wygląda tak jak wyjechała z fabryki. Ktoś tam trochę pomazał nadkola i tyle.
Są punkty korozyjne - trzy na podłodze - już wyczyszczone i załatane. Ale nie zrobię przed zimą wszystkiego niestety. Czasu i zapału mi nie wystarczy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Konserwacja podwozia
jhosef, robiłem materiałami APP,tj. WAX W100 i PROFIL F400 i powiem tak-zabezpieczeni antykorozyjne b.dobre,ale WAX jest strasznie miękki,nawet po 2 latach jakąś gałęzią możesz zdrapać aż do lakieru,natomiast PROFIL podczas aplikacji,strasznie ścieka w porównaniu z Tectylem (dużo mniej zostaje go na ściankach).jhosef pisze:Panowie, a czy jest jakaś większa różnica w skuteczności między produktami np APP a przykładowo Valvoline Tectyl?
Osobiście stawiam na Valvoline
Dodatkową zaletą Bodysafe jest to,że można np. w nadkolach przykryć go dodatkowo barankiem takim jak na progi,ale jest warunek-baranek musi być na bazie benzyny ekstrakcyjnej,nie nitro.Fajna sprawa,bo mimo,iż Bodysafe jest mocną masą,trudną do zniszczenia,to przykrycie jej barankiem,spowoduje że konserwacja będzie jeszcze bardziej odporna na strumienie wody z opon.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości