Konserwacja progów/profili zamkniętych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Konserwacja progów/profili zamkniętych
Witam. Chciałbym przystapić do ostatniego etapu konserwacji mojego Mk2 - zostały profile zamknięte i progi. Planuję wlać po pół litra środka do konserwacji profili zamkniętych na stronę przez widoczne na foto otwory w karoserii (te zamknięte obecnie gumowymi zaślepkami). Czy środek wpłynie w progi czy ktoś ma lepszy pomysł? Nie mam oznak korozji, więc to tylko profilaktyka. Chętnie zapoznam się z waszymi pomysłami i doświadczeniami z konserwacją Mk2.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
Konserwacja progów/profili zamkniętych
w progach są też gumowe zaślepki rewizyjne i je powyciągaj i wpsikaj tam tego zylzu. Polecam środki boll od lat stosuje i cena jakość jest naprawde super (zależy czy masz dostęp do kompresora z pistoletem do konserwacji?)bo wtedu te środki idzie lepiej rozpylić bo w spreju nie wyglądają specialnie. jak chcesz porad na temat konserwacji pisz pw:)
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
Konserwacja progów/profili zamkniętych
Ja zrobiłem lepszy myk zrobiłem małą dziurkę z przodu progu od środka (wnętrze pojazdu ). Rozgrzałem fludol podjechałem pod górkę dosyć sporą i wlewałem z przodu przez ten otwór aż nie zaczęło kapać z tyłu wtedy miałem pewność ze przeleciał przez cały próg.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Konserwacja progów/profili zamkniętych
Konserwa w profile - tylko ciśnieniowo. Wlana po prostu spłynie, zakonserwuje tylko dół progu/podłużnicy itp. Po wyjęciu dywanu są otwory w progach wewnętrznych, duże i przejrzyste, przez które można psikać nawet "szprajem", ale trzeba się przyłożyć żeby to zrobić dobrze - przynajmniej tak miałem w kilku innych samochodach (nie VW).
A jeśli chcecie wlewać woski, to żeby dobrze zabezpieczyły wnęki, trzeba karoserię powiesić na obrotnicy i po wlaniu kręcić nią dookoła I pozaślepiać taśmą wszystkie otworu ulgowe i montażowe.
Tyle się nauczyłem o konserwowaniu jak robiłem pierwszą taką operację.
A jeśli chcecie wlewać woski, to żeby dobrze zabezpieczyły wnęki, trzeba karoserię powiesić na obrotnicy i po wlaniu kręcić nią dookoła I pozaślepiać taśmą wszystkie otworu ulgowe i montażowe.
Tyle się nauczyłem o konserwowaniu jak robiłem pierwszą taką operację.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości