Witam, posiadam golfa II 1.6 z 91 roku, 3D muszę kupić kolumnę kierowniczą znalazłem na allegro, kompletną ale od diesla 1.6 TD link:
http://allegro.pl/vw-golf-ii-1-6-td-kol ... 06610.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy nie będzie problem z zamocowaniem, są takie same frezy?
kolumna kierownicza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kolumna kierownicza
chodzi o frezy na kierownicę? Od rocznika zależy, nowsze jak Twój mają drobniejsze ale zdaje się są przejściówki z grubych na drobne, nie w druga stronę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
kolumna kierownicza
kali1209, ta kolumna będzie pasowała.
Różnica w kolumnach jest taka, że po roku 89 miały szeroki wieloklin na kierownicę, a przed wąski. Na dole wieloklin zawsze był taki sam. Nie ma różnicy, jaka wersja silnikowa, czy jest wspomaganie, czy nie.
Jak chcesz być na 100% pewien, to odkręć kierownicę i zobacz, czy wieloklin u Ciebie jest taki, jak na zdjęciu. Różnicę widać od razu - to co widzisz na zdjęciu z aukcji, to szeroki wieloklin, wąski jest mniej więcej średnicy samego gwintu, tego, co jest na końcu.
Dodam jeszcze, że tak na prawdę wystarczy zdjąć/założyć nakładkę na końcu kolumny, aby przerobić z jednego wieloklinu na drugi (jeżeli jest szeroki wieloklin, to jest nakładka, w wąskim nie ma).
Jeżeli w dalszym ciągu nie jesteś pewien, to zobacz, że manetki w aukcji mają awaryjne - takie coś było tylko przy szerokim wieloklinie, jeżeli manetki są w desce, to wieloklin jest wąski.
Więc, jeżeli również masz manetki z awaryjnymi (a masz, bo masz rocznik 91) to kolumna jest taka sama.
W ostateczności, jeżeli jakimś cudem (ale BARDZO w to wątpię) kolumna okazała by się inna niż twoja, to wystarczy kupić kierownicę na wąski wieloklin i po sprawie.
Różnica w kolumnach jest taka, że po roku 89 miały szeroki wieloklin na kierownicę, a przed wąski. Na dole wieloklin zawsze był taki sam. Nie ma różnicy, jaka wersja silnikowa, czy jest wspomaganie, czy nie.
Jak chcesz być na 100% pewien, to odkręć kierownicę i zobacz, czy wieloklin u Ciebie jest taki, jak na zdjęciu. Różnicę widać od razu - to co widzisz na zdjęciu z aukcji, to szeroki wieloklin, wąski jest mniej więcej średnicy samego gwintu, tego, co jest na końcu.
Dodam jeszcze, że tak na prawdę wystarczy zdjąć/założyć nakładkę na końcu kolumny, aby przerobić z jednego wieloklinu na drugi (jeżeli jest szeroki wieloklin, to jest nakładka, w wąskim nie ma).
Jeżeli w dalszym ciągu nie jesteś pewien, to zobacz, że manetki w aukcji mają awaryjne - takie coś było tylko przy szerokim wieloklinie, jeżeli manetki są w desce, to wieloklin jest wąski.
Więc, jeżeli również masz manetki z awaryjnymi (a masz, bo masz rocznik 91) to kolumna jest taka sama.
W ostateczności, jeżeli jakimś cudem (ale BARDZO w to wątpię) kolumna okazała by się inna niż twoja, to wystarczy kupić kierownicę na wąski wieloklin i po sprawie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości