Dziwne zjawisko podczas hamowania

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: liteon0 » pn lip 01, 2013 21:21

Witam
Koledzy mam podobny problem. Kupiłem mk4 ASV i u mnie też
daniel23584 pisze:jak dojezdza sie do swiatel wrzuce na luz i delikatnie hamuje to czuc jakby w pewnym momencie hamulec bral mocniej a w pewnym slabiej... nie ma bicia na pedale hamulca, jak hamuje mocno to jest ok.
z tym, że np jak jadę szybko i delikatnie wcisnę hamulec to występują drgania na kierownicy, jak wduszę hamulec mocno drgań nie ma., więc chyba usterki trzeba szukać z przodu.. Podczas przyspieszania czy jazdy do 180km/h kierownicą nie trzęsie. Zaciski nie trzymają bo podnosiłem koła i podczas kręcenia nie stawiają oporu, na łożyskach nie ma luzu, koła wyważone, zawieszenie też ok. Kupując samochód dostałem wszystkie faktury co było kupowane i jest faktura na tarcze i klocki ATE (przód + tył), zdjąłem koła i faktycznie tarcze i klocki nówki ATE, czyżby nowe tarcze były już krzywe? Dzisiaj postanowiłem trochę mocniej pohamować i zauważyłem że lewa felga z przodu strasznie się nagrzała, była zdecydowanie cieplejsza od prawej, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie...


ALH + 205 + chip

lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: lg1984 » śr lip 03, 2013 08:48

Moim zdaniem wina tarcz lub prowadników Zacisku, ewentualnie coś z oponami.



liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: liteon0 » czw lip 04, 2013 12:35

Na forum passata znalazłem info że takie objawy mogą być przez zabrudzone czujniki abs. Czy to prawda?


ALH + 205 + chip

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: XV2 » czw lip 04, 2013 13:10

Nie


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: liteon0 » czw lip 04, 2013 14:09

XV2, to w takim razie wina tarcz, prowadnic lub opon?


ALH + 205 + chip

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: XV2 » czw lip 04, 2013 20:36

Obstawiam na tarcze bynajmniej u mnie tak było. Dwa komplety wymieniłem i to samo było ( firma krzak ) dopiero po założeniu TRW problem znikł.

Podjedz na diagnostykę sprawdź działanie hamulców .


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: flatron1984 » śr lip 24, 2013 20:44

Witam
Pisaliście Panowie tu o wyrobionych prowadnikach zacisków. Ja przy okazji wymiany klocków z tyłu wyjąłem prowadniki i górny praktycznie nie ma luzu, ale dolny jest stożkowy i ma luz. Czy taki stożkowy ma być? W obu zaciskach jest tak samo


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: marcin7x5 » czw lip 25, 2013 14:20

Tak są 2 rózne prowadniki. Ten dolny jest taki jakby stopniowany.



flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Dziwne zjawisko podczas hamowania

Post autor: flatron1984 » pt lip 26, 2013 20:16

Mam rozumieć że ten stopniowany też nie powinien mieć luzu?


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości