Wspomaganie

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wspomaganie

Post autor: Michał_1977 » wt sty 15, 2013 08:28

piotrusss89, też tak miałem przez pewien czas.Zamontowałem maglownicę,która leżała może ze 2 lata nieużywana.
Na początku po zamontowaniu miałem tak samo jak opisujesz.Z czasem wszystko wróciło do normy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrusss89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: wt lis 09, 2010 18:21
Lokalizacja: Szczecin

Wspomaganie

Post autor: piotrusss89 » śr sty 16, 2013 11:47

Pojerzdze jeszcze trochę i zobaczę, dzwoniłem do ludzi co regenerują i poradził żebym po luzował trochę tym dużym imbusem przy przekładni.. jak się ociepli to wjadę na warsztat i spróbuje :bajer:


Moja Bryka :-) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotrusss89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: wt lis 09, 2010 18:21
Lokalizacja: Szczecin

Wspomaganie

Post autor: piotrusss89 » wt lut 12, 2013 20:58

Witajcie :jezor: podpowiedzcie mi, pompa zaczęła delikatnie wyć, jak by łożysko, czy opłaca się ja naprawiać, czy lepiej kupić tą z allegro? http://allegro.pl/pompa-wspomagania-vw- ... 70743.html" onclick="window.open(this.href);return false; wspomnę że wspomaganie mam od 1.6 ABU Na kole 6PK. Proszę o rade :helm: i czy wszystkie pompy do Mk III benzyna bd pasować?


Moja Bryka :-) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sagitar2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 26, 2013 16:04

Wspomaganie

Post autor: sagitar2 » śr lut 13, 2013 15:03

Te zamienniki z allegro nie mają dobrej opinii, wytrzymują 3 miesiące, wiem bo znajomy wymienił już kilka sztuk, ja kupiłem używkę ori za 120 zł i chodzi. Nowa oryginalna w motoryzacyjnym to 1800 zł, tyle mi zaśpiewali. Co do tego, czy pasuje to najlepiej ze starą pompą pojechać na szrot i porównać, bo są różnice, np odsadzenie piasty koła pasowego. Samo koło pasowe możesz przełożyć ze starej pompy, ( koła są klinowe i wieloklinowe ). Pozdro.



Awatar użytkownika
Thelesia1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr sty 27, 2010 17:46
Lokalizacja: złotów
Kontakt:

Wspomaganie

Post autor: Thelesia1987 » ndz lut 17, 2013 21:39

podepnę się panowie z zapytaniem czy koło pasowe z wału pod wspome(2klinowe) było takie same w mkII w dieslu i benzynie czy też może to są dwa różne koła...gdyż mam u siebie benzyne 1.8 i do skompletowania brakuje mi tylko koło pasowe z wału które może mi udostępnić znajomy z diesla i pytanie moje czy oby na pewno koło z diesla będzie pasowało do mojego złomka...


złomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości