Poduszki i głośna praca silnika powyżej 2tys obrotów.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Falken
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:21
Lokalizacja: Czaplinek
Kontakt:

Poduszki i głośna praca silnika powyżej 2tys obrotów.

Post autor: Falken » pt gru 07, 2012 14:33

witam Forumowiczów,
Problem jest mianowicie taki, a w sumie to 3.
Trzęsie budą przy ruszaniu, czuć szarpnięcie silnikiem podczas zmiany biegów, szczególnie z 1 na 2 i z 2 na 3. Odczuwalne są też drgania
silnika na biegu jałowym. Zamówiłem komplet poduszek pod silnik za 300zł. firmy Swag. Sądzicie że to jest ich wina ? Następnie słychac znacząco silnik około 2 tys obrotów i wyżej. Układ wydechowy szczelny, jedynie zostaje siatka łącząca do wymiany. też jej wina ? No i na końcu wypróżnienie katalizatora bo auto ma nastukane 299tyś, jaka różnica bez kata ?

z góry dzieki.


Obrazek
Obrazek

przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Poduszki i głośna praca silnika powyżej 2tys obrotów.

Post autor: przemlin » ndz gru 09, 2012 10:29

Falken pisze:Trzęsie budą przy ruszaniu, czuć szarpnięcie silnikiem podczas zmiany biegów, szczególnie z 1 na 2 i z 2 na 3. Odczuwalne są też drgania
Może też być to sprzegło, poduchy sprawdzisz zaciągając reczny i próbując ruszyć druga osoba patrzy jak zachowóje sie silnik, jesli skacze pdo maska to poduchy do wymiany.pzdr



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Poduszki i głośna praca silnika powyżej 2tys obrotów.

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 09, 2012 11:12

Falken pisze:Następnie słychac znacząco silnik około 2 tys obrotów i wyżej.
To też może być wina poduszek,bo buda wpada w rezonans i robi się głośno.
Falken pisze:jaka różnica bez kata ?
Jeżeli masz na myśli silnik z profilu,to tak.Różnica jest spora,zwłaszcza przy takim przebiegu,bo kat pewnie na maxa zapchany :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Falken
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:21
Lokalizacja: Czaplinek
Kontakt:

Poduszki i głośna praca silnika powyżej 2tys obrotów.

Post autor: Falken » ndz gru 09, 2012 11:24

Poduszki wymienione, nie były zerwane ani popękane ale silnik przestał drżeć i płynniej biegu wchodzą. Z kata wysypało się sporo wkładu i teraz juz nie dzwoni :) Niestety co do głośności w kabinie to jest to samo. powyżej 2 tys zaczyna być głośniej. (polecam poduszki firmy Swag, drogie ale bardzo dobre, pudełko Swag a części w środku nabite Febi :) )


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości